شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سوریه#مجلس#رئیسه مجلس

پیام هشدارآمیز سپاه پاسداران به اسرائیل با حمله موشکی به مقر تروریست ها /سیلی‌های سخت سپاه سخت ادامه دارد

پیام هشدارآمیز سپاه پاسداران به اسرائیل با حمله موشکی به مقر تروریست ها /سیلی‌های سخت سپاه سخت ادامه دارد

ایسنا نوشت: سخنگوی هیات رئیسه مجلس در واکنش به حمله موشکی سپاه علیه ترویست ها نوشت: موشک‌های بالستیک سپاه علاوه بر اربیل، مقر تروریست‌های تکفیری در شمال ادلب سوریه را نیز هدف قرار دادند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد ۲۶ دی ماه با صدور سه اطلاعیه‌ جداگانه اعلام کرد که در پاسخ به جنایات اخیر تروریستی در ایران، مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در اقلیم کردستان عراق، محل‌های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با جنایات اخیر تروریستی کرمان و راسک در سوریه و مقرهای جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در منطقه را با موشک‌های بالستیک منهدم کرده است.

نمایندگان مجلس در صفحات شخصی خود در توییتر به عملیات موشکی سپاه پاسداران واکنش نشان دادند که در زیر می خوانید.

پس لرزه حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر تروریست های موساد و داعش /اسرائیل و آمریکا پیام حمله موشکی شب گذشته ایران را دریافت کردند؟

سپاه پاسداران، داعش و موساد را نقره داغ کرد /جزئیات مهم از عملیات موشکی سپاه پاسداران در دو منطقه بصورت همزمان

کشته شدن نیروی مهم موساد در حمله موشکی سپاه پاسداران /پیشرو دیزه‌یی کیست؟ +عکس

«اقدام تحسین برانگیز سپاه پاسداران در حمله موشکی به مراکز تروریستی؛ دفاع مشروع و حمایت از امنیت سرزمینی و پاسخ به فعالیت دشمنان علیه شهروندان ایرانی است. ماده ۵۱ منشور سازمان ملل مجوز دفاع مشروع را داده است. به مردم ما حمله شده بارها اخطار دادیم و الان زمان اقدام شجاعانه سپاه بود.»

«۱:۲۰ تبدیل به ساعت کابوس دشمنان شده است. ساعت انتقام و ⁧پاسخ سخت⁩ و به زودی ساعت نابودی شیاطین روزگار.»

«ان من المجرمین منتقمون
امضا: شهید سید رضی موسوی از ایران
‏شهید صالح العاروی از فلسطین
‏شهید وسام حسن طویل از لبنان
‏شهید حاج ابوتقوی از عراق.»

«اینجا ایران است. اینجا حتی صورتی هم رنگ غیرت و انتقام است.»

«رهبر انقلاب⁩: بدانند که سربازان راه روشن سلیمانی⁩ هم رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد. چه دست های آلوده به خون بیگناهان و چه مغزهای مفسد و شرارت‌زا که آنان را به این گمراهی کشانده‌اند، از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود. بدانند که این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت باذن الله.»

«در نیمه شبی که شیاطین نقشه قتل می کشیدند و بر مرگ ملائکه زمینی دست افشانی می کردند، سفیر موشکهایمان چون سجّیل بر لانه های جنایت و فساد فرود آمدند.‏ در دفاع از امنیت ایران سرفراز یک لحظه هم تردید نمی کنیم.
‏سیلی های سخت ادامه دارد....»

«موشک‌های بالستیک سپاه علاوه بر اربیل، مقر تروریست‌های تکفیری در شمال ادلب سوریه را نیز هدف قرار دادند. کارفرمایان صهیونیست خوب می دانند هدف قرار دادن شمال ادلب با آن مسافت طولانی چه پیامی دارد!»

۲۷۲۱۸