شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قوه قضاییه#فضای مجازی

شایعه سازی علیه حکم قانونی قوه قضاییه برای آزادی موقت الهه محمدی و نیلوفر حامدی

شایعه سازی علیه حکم قانونی قوه قضاییه برای آزادی موقت الهه محمدی و نیلوفر حامدی

کانال چند ثانیه نوشت:  بعد از آزادی موقت الهه محمدی و نیلوفر حامدی، تولیدات فضای مجازی ویراستی و شبکه های سازمان یافته توئیتری به این سمت رفت که مگر جاسوس هم آزاد می شود؟

در این میان کاربرانی که نه کیفرخواست این دو خبرنگار را خوانده بودند؛ نه با قانون آشنا هستند، با توجه به فضای رسانه ای شکل گرفته در ماه های اخیر علیه این دو متهم، توقع داشتند آنها تا ابد در زندان باقی بمانند. فضای رسانه ای را چه کسانی به سمتی بردند که چنین پرونده ای آنقدر حیثیتی بشود که قوه قضائیه حتی نتواند به آسانی بر مبنای قانون قرار بازداشت شان را فک و با قرار تامین وثیقه به‌صورت موقت آزادشان کند؟

فایده ایجاد انسداد در بررسی پرونده و سوق دادن قوه قضائیه به سمت انجام رفتاری فراتر از قانون و فشار بی حد به این دو متهم به جیب چه کسانی می‌رود؟ شایعاتی که مسئولین مرتبط پرونده مدام مجبور به تکذیب آن میشوند نشان از تلاش عده ای است برای درگیر کردن دستگاه های مختلف با هم. فشار بر قوه قضائیه با چه هدفی صورت می گیرد؟

دود این شیطنت‌ها به چشم مردم می‌رود. آیا کاهش سرمایه اجتماعی نظام در این ایام آورده‌ای برای گروه یا جریان های سیاسی و .... دارد؟

آیا میان عاملین ایجاد این جریان‌سازی عیان با جریانی که در تابستان سال گذشته حجاب را به مسئله اول کشور تبدیل کرد ارتباطی وجود دارد؟

۴۷۴۷