شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سال آینده

اعطای زمین رایگان به این افراد از سال آینده

راه و مسکن اعطای زمین رایگان به این افراد از سال آینده

یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ از مصوبه این کمیسیون برای اعطای زمین رایگان به خانواده‌های دارای ۴ فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال در سال آینده خبر داد.

حمایت از خانواده و فرزندآوری امری بسیار اساسی است که توجه به آن امری ضروری است. خانواده به عنوان سلول اولیه جامعه، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به فرد و جامعه دارد. حمایت از خانواده با ارتقاء روابط داخل خانواده، ارائه حمایت‌های مالی و روحی به اعضای خانواده و ارزش‌های فرهنگی و اخلاقی به کودکان، می‌تواند باعث تقویت نسل‌ها و افزایش سرمایه انسانی جامعه شود. فرزندآوری نیز به عنوان پایه‌ای از ارتباطات انسانی و توسعه جامعه، اهمیت بسیاری دارد. حمایت از فرزندآوری با ایجاد شرایط مناسب برای رشد و پرورش فیزیکی و ذهنی کودکان، آموزش و پرورش موثر، و فراهم‌کردن فرصت‌های مختلف برای آنان، می‌تواند به توسعه سالم و پایدار نسل‌های آینده کمک کند.

علیرضا سلیمی در گفت‌وگویی با اشاره به نشست امشب کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ گفت: کمیسیون تلفیق در ادامه بررسی موارد الحاقی به لایحه بودجه ۱۴۰۳، در مصوبه‌ای وزارت راه و شهرسازی را مکلف کرد که به خانواده‌های دارای ۴ فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال، از سال ۱۴۰۳ یک قطعه زمین رایگان بدهد.

وی تاکید کرد که کمیسیون تلفیق این موضوع را در راستای حمایت از خانواده‌ و فرزندآوری تصویب کرده است.