شهر خبر

چند موشک بالستیک از خوزستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی به مقر تروریست ها شلیک شد؟ /جزئیات مهم از زبان سردار حاجی زاده

چند موشک بالستیک از خوزستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی به مقر تروریست ها شلیک شد؟ /جزئیات مهم از زبان سردار حاجی زاده

تسنیم نوشت: فرمانده نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد: از کرمانشاه ۴ فروند و ۷ فروند موشک هم از آذربایجان غربی به مقر صهیونیستی در اقلیم کردستان عراق شلیک شد.

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه درخصوص عملیات موشکی سپاه علیه مقر تروریستها در کردستان عراق و سوریه گفت: راس ساعت ۱۲ همه کارها با موفقیت انجام شد.

وی افزود: ۴ فروند موشک خیبرشکن از جنوب خوزستان به مقصد گروه تکفیری در ادلب با موفقیت شلیک شد.

سپاه از کدام موشک ها در حمله به مقر تروریست های موساد و داعش استفاده کرد؟ +عکس

حمله موشکی سپاه پاسداران علیه داعش در پاسخ به حمله تروریستی کرمان و راسک +جزئیات مهم در اطلاعیه شماره ۲

سپاه پاسداران با کدام موشک انتقام حمله تروریستی کرمان را گرفت؟

سردار حاجی‌زاده تاکید کرد: از کرمانشاه هم ۴ فروند و ۷ فروند موشک هم از آذربایجان غربی به مقر صهیونیستی در اقلیم کردستان عراق شلیک شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز در اطلاعیه‌های سه‌گانه از انهدام مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق (شهر اربیل) و همچنین مقر تروریست‌های داعش در سوریه با استفاده از موشک‌های بالستیک خبر داد.

بر اساس اطلاعیه‌های صادرشده توسط روابط عمومی کل سپاه،‌ در این عملیات‌ها محل‌های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با عملیات‌های تروریستی اخیر، به‌ویژه داعش، در سوریه شناسایی و با شلیک تعدادی موشک بالستیک منهدم شدند.

علاوه بر این، در پاسخ به ترور برخی فرماندهان سپاه و جبهه مقاومت توسط رژیم صهیونیستی،‌ یکی از مقرهای اصلی جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در اقلیم کردستان عراق (اربیل) مورد هدف قرار گرفته منهدم شد که بخشی از پاسخ به این جنایات بود.

۲۷۲۱۸