شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#آیت الله#آیت الله هاشمی

عارضه قلبی مهدوی کنی به روایت آیت‌الله هاشمی/ محکومیت مسافران کنفرانس برلین، مورد توجه است

عارضه قلبی مهدوی کنی به روایت آیت‌الله هاشمی/ محکومیت مسافران کنفرانس برلین، مورد توجه است

آیت الله هاشمی روز ۲۵ دی ماه ۱۳۷۹ خاطراتی از جلسه با محمود واعظی و میرزاده و انتقادات از عملکرد دولت خاتمی نوشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن کامل خاطرات علی اکبر هاشمی رفسنجانی را بخوانید.

با معاونان مرکز تحقیقات استراتژیک [مجمع تشخیص مصلحت نظام]، جلسه داشتیم. گزارش آقایان [حمید] میرزاده و [محمود] واعظی را در خصوص همایش و میزگردها، شنیدیم. در مورد ارتباط‌کاری مرکز و مجمع و آیین‌نامه نظارت مجمع بر اجرای سیاست‌های‌ کلی بحث شد.

عصر آقای [محسن] دعاگو آمد. بخشی از اظهاراتش در نمازجمعه شمیران را توضیح داد که معمولاً انتقاد به عملکرد دولت است و باز از آثار تداوم احتمالی ریاست‌جمهوری آقای [سیدمحمد] خاتمی اظهار نگرانی نمود. در مورد مسائل آقای [غلامرضا] حسنی، امام‌جمعه ارومیه که می‌گوید معمولاً اظهارات ضعیفی دارد، برای تصمیمات شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه مشورت‌ کرد. درخواست‌ کرد، برای افتتاح کارخانه لوله‌سازی و سایت پرورش ماهی مؤسسه معین خرمشهر که با کمک و دستور من شروع شده است، بروم.

در رسانه‌های داخلی و خارجی، بحث محکومیت مسافران کنفرانس برلین، مورد توجه است و نیز مشاجره مجلس و دستگاه قضایی، بر سر بیانیه آقای [عباسعلی] علیزاده، [رییس‌کل دادگستری استان تهران]، در جواب گزارش کمیسیون اصل نود مجلس و نیز دادگاه‌های قتل‌ها[ی زنجیره‌ای] و [شرکت‌کنندگان در کنفرانس] برلین. صبح در مسیر دفتر، برای عیادت آقای [محمد] محمدی‌گیلانی، [رئیس دیوان‌عالی‌کشور] که عمل قلب کرده، به بیمارستان قلب رفتم؛ رو به بهبودی است. چهار رگ بسته را باز کرده‌اند. اعلان شد که آقای [محمدرضا] مهدوی‌ کنی که به نمایندگی از سوی رهبری، برای مراسم دفن مرحوم [شیخ محمدمهدی] شمس‌الدین به لبنان رفته، در حال بازدید از زندان خیام در جنوب لبنان، دچار عارضه قلبی شده‌ و در بیمارستان صدر بستری شده‌اند، ولی حال‌شان رضایت‌بخش است؛ قبلاً هم چند بار دچار عارضه قلبی شده.

۲۱۹۲۱۵