شهر خبر

بسته خبری / از اعلام قیمت بنزین در ۱۴۰۳ تا سورپرایز ویژه برای فرهنگیان

طلا و ارز بسته خبری / از اعلام قیمت بنزین در ۱۴۰۳ تا سورپرایز ویژه برای فرهنگیان

در این بسته خبری آخرین اخبار اقتصادی و نیز قیمت‌ برخی از کالاهای اساسی در سطح بازار را برای شما فراهم کردیم. با ما همراه باشید.

جیب سهامداران بورسی پرپول شد

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: در هفته سوم دی ماه سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۷۴۰ میلیارد تومان سود از طریق اطلاعات سامانه سجام به حساب سهامداران واریز شد.

یارانه نقدی در ۱۴۰۳ افزایش پیدا می‌کند؟

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس گفت: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق، یارانه نقدی در سال آینده افزایش پیدا نمی‌کند و به میزان فعلی، به مردم پرداخت خواهد شد.

اختصاص امکانی ویژه برای فرهنگیان / فرهنگیان از این طریق سود می کنند

فرهنگیان می‌توانند بلیط هواپیما را با شرایط ویژه تهیه کنند.

اقدام بانک مرکزی برای کنترل قیمت طلا

اخذ مسکوکات و شمش طلا از اشخاص ولو به صورت امانت از طریق سازوکار بورس کالا وغیر آن، صرفاً پس از اخذ مجوزبانک مرکزی امکان‌پذیر است.

تکلیف افزایش قیمت بلیت هواپیما مشخص شد

رییس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه فعلا اجرای رای دیوان عدالت اداری برای افزایش قیمت بلیت هواپیما متوقف شده‌ است، گفت: با دستور برای توقف اجرای رای، هیچ ایرلاینی اجازه افزایش قیمت بلیت را ندارد.

زارع: قیمت بنزین تغییر نمی‌کند / تعیین کف حقوق کارمندان و بازنشستگان

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: دولت در لایحه بودجه قیمت حامل‌های انرژی را ثابت در نظر گرفته بود لذا قیمت گازوئیل، بنزین و دیگر فرآورده‌ها در سال آینده همچون سال ۱۴۰۲ خواهد بود.

پیش فروش ویژه سایپا وارد فاز جدید شد + جزییات

شرایط فروش فوری شاهین اتوماتیک و ساینا (طرح مادران) اعلام شد.

هشدار مشاوران املاک نسبت به اجاره ساعتی خانه‌ها

رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: یکی از سایت‌های معروف به وضوح اقدام به درج آگهی خانه‌های ساعتی می‌کند که از مسئولان مربوطه تقاضا داریم این پدیده نوظهور را رصد و ساماندهی کنند.