شهر خبر

برگزاری جشنواره ملی "دریادها" توسط فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی

برگزاری جشنواره ملی "دریادها" توسط فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی

سرپرست فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی از برگزاری جشنواره ملی ورزش های دریایی و ساحلی "دریادها"به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارکه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی؛ دکتر رضا شجیع ضمن اعلام این خبر و اهمیت افزایش توجه به ورزش های دریایی و ساحلی با توجه به پتانسیل های موجود در کشور گفت:به منظور مشارکت موثر و اثربخش جامعه ورزش‌های دریایی و ساحلی کشور و همچنین به‌منظور فرهنگ‌سازی و ترویج رشته‌های دریایی و ساحلی در میان عموم مردم "جشنواره فرهنگی ورزشی دریادها" به مناسبت بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در دهه مبارکه فجر سالجاری برگزار می‌شود.

شجیع در ادامه اظهار داشت: شعار این جشنواره برگرفته از نام "دریا"به عنوان نماد ورزش‌های مرتبط با فدراسیون ورزشهای دریایی و ساحلی و "یادها" به عنوان نماد گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدری است که تا پای جان از مرزهای آبی کشورمان دفاع کرده اند.

سرپرست فدراسیون فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی ضمن اشاره به اهداف این جشنواره اظهار داشت:در واقع توجه به منویات مقام معظم رهبری در تحقق سیاست‌های توسعه دریامحور، ایجاد نشاط اجتماعی، شناسایی استعدادهای برتر و بسترسازی رشد و پیشرفت و شناسایی هر چه بهتر و بیشتر ورزش های دریایی و ساحلی و ایجاد رقابت بین هیأت های استانی از دیگر اهداف این جشنواره فرهنگی ورزشی است.

وی ادامه داد:همچنین یکی دیگر از اهداف این جشنواره تاکید بر تحت پوشش قرار دادن حداکثری رشته‌های مرتبط با فدراسیون ورزشهای دریایی و ساحلی، توجه به تنوع جمعیتی مخاطبان (رده‌های سنی مختلف) و منطقه‌ای در برگزاری (اجرای جشنواره در شهرستان‌های مختلف کشور) و توجه به پیوست فرهنگی از اولویت های طراحی شده برای این رویداد ملی است.

شایان ذکر است:فرایند ثبت نام در این جشنواره از طریق هیأت های استانی فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی آغاز شده و جشنواره طی روزهای دهم تا بیست و دوم بهمن ماه برگزار خواهد شد.

254 251