شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#تلگرام

بازار ارزهای دیجیتال | بازار رمزارز | بلاکچین TON | پروژه نات کوین

پروژه جدید تلگرام مثل بمب صدا کرد / صفر تا صد استخراج رایگان نات کوین

نات کوین (Notcoin) یک میم کوین بدون نماد مبتنی بر تلگرام و بر بستر شبکه بلاکچینی تون (Ton یا The Open Network) است. این ارز دیجیتال، طبق توضیحات تیم پروژه خود، قابل ماین و استخراج است و می‌توان تنها با کلیک یا لمس‌کردن صفحه گوشی در ربات تلگرامی notcoin_bot@ نات کوین دریافت کرد.

اقتصاد پروژه جدید تلگرام مثل بمب صدا کرد / صفر تا صد استخراج رایگان نات کوین

تلگرام در سال ۲۰۱۷ با راه اندازی شبکه بلاکچین Telegram Open Network با همان (TON) وارد بازار ارزهای دیجیتال شد و در همان زمان سر و صدای زیادی به پا کرد.

این ارز دیجیتال به محض ورود به بازار ارزهای دیجیتال با چالش ها و حواشی زیادی دست و پنجه نرم کرد و توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرد تا جایی که قیمت آن به یکباره با افزایش ۳۰ درصدی مواجه شد.

شبکه بلاکچین TON نسل سومی از Blockchain مبتنی بر اتریوم با مکانیسم اجماع اثبات سهام است. در زمان راه اندازی این شبکه نام ارز بومی آن گرام (Gram) بود و پس از مدتی به تون کوین (Toncoin) تغییر نام پیدا کرد. از این ارز برای پرداخت کارمزد تراکنش ها و پاداش نودها (Node) استفاده می شود.

بلاکچین TON توسط برادران دوروف که بنیانگذاران تلگرام هستند توسعه داده شد و طراحی این شبکه بر مبنای پردازش سریع تراکنش با کارمزد پایین و رابط کاربری بنا شد.

بر اساس وایت پیپر اولیه منتشر شده توسط تلگرام، این گروه مدعی بود که بلاکچین TON در مقایسه با شبکه های بیت کوین و اتریوم، مقیاس‌پذیرتر بوده و می تواند در سرعت انجام تراکنش، با شرکت هایی همچون Visa و Mastercard رقابت ‌کند.

بلاکچین TON در ابتدا توسط یکی از اعضای تیم توسعه دهنده تلگرام یعنی نیکلای دورف برادر پاول دورف طراحی و راه اندازی شد.

در ابتدا این بلاکچین با مشکلات بسیار و شکایت های فراوانی مواجه شد اما توسعه دهندگان آن به طور مستقل توسعه TON را از سر گرفتند. یک تیم توسعه دهنده که در گذشته نیز بخشی از تیم برادران دروف بود، بدون حضور آن ها مسئول توسعه این شبکه شد و فورکی به نام Free TON را معرفی کرد.

این فورک از اهداف نسخه اصلی فاصله داشت. از طرف دیگر میان اعضای ارشد تیم Free Ton نیز اختلافاتی شکل گرفت. این موضوع باعث تشکیل تیم دیگر و فورک جدیدی به نام The Open Network شد که روی آخرین نسخه دوم آزمایشی ارائه شده توسط تیم دروف در سال 2019 فعالیت کرد و اهداف همان نسخه اصلی را جلو برد.

نات-کوین۲

معرفی نات کوین (Notcoin)

حال که به طور مختصر با بلاکچین TON و تاریخچه آن آشنا شدید بهتر است به سراغ میم کوین جدید تلگرام به نام نات کوین (Notcoin) که سر و صدای زیادی به پا کرده بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید:

طی چند روز گذشته تلگرام پروژه جدید را به نام نات کوین (Notcoin) استارت زده که سر و صدای زیادی به پا کرده و میلیون کاربر در آن فعالیت دارند. گفته می شود که در همین چند روز ۱۰ میلیون کاربر در این پروژه عضو شده اند.

نات کوین (Notcoin) در واقع یک میم کوین است، یعنی ارز دیجیتالی که از روی شوخی یا میم (Meme) ساخته شده و ممکن است هیچوقت ارزش پیدا نکند. میم کوین ها به واسطه حمایت افراد معروف رشد پیدا می کند و آینده آنها بستگی به شرایط مختلفی دارد.

 

بیشتر بخوانید

قیمت بیت کوین بعد از هاوینگ چقدر می شود؟ / این پیش بینی را از دست ندهید

 

نات کوین (Notcoin) یک میم کوین بدون نماد مبتنی بر تلگرام و بر بستر شبکه بلاکچینی تون (Ton یا The Open Network) است. این ارز دیجیتال، طبق توضیحات تیم پروژه خود، قابل ماین و استخراج است و می‌توان تنها با کلیک یا لمس‌کردن صفحه گوشی در ربات تلگرامی notcoin_bot@ نات کوین دریافت کرد.

جالب است بدانید که طراحی این ربات شبیه یک بازی است که با لمس کردن صفحه و کلیک بر روی این کوین میزان توکن خود را افزایش می دهید.

این ربات قابلیت های زیادی برای افزایش سرعت و انرژی دارد که به شما این امکان را می دهد با Boost کردن تعداد بیشتری توکن با سرعت بیشتری دریافت کنید.

یکی دیگر از قابلیت های این ربات این است که می توانید با عضو شدن در گروه های این بازی (Squad) و همچنین دعوت از دوستان توکن رایگان دریافت کنید. همچنین می توانید با انجام تسک های مختلف مانند بازی کردن ، دانلود بازی، عضو شدن در شبکه های مختلف توکن رایگان دریافت کنید.

شما در ابتدا در سطح برنز قرار دارید و به مرور زمان و با افزایش تعداد توکن های خود به سطح های بالاتر می روید. این سطح ها از برنز شروع و به نقره‌ای، طلایی، پلاتینیوم و الماس ارتقا پیدا می کند.

در این بازی داشتن نات کوین بیشتر امتیاز مزیت خاصی برای شما ندارد و فقط می توانید در حال حاضر با این کوین ها برای خود بازی هزینه کنید آیتم بخرید. تنها چیزی که رتبه کاربران از بقیه متمایز می کند امتیاز  (Score) آن کاربر است که نشان دهنده آن است که کاربر از ابتدا چه تعداد نات کوین ماین کرده است.

نکاتی جالب درباره Notcoin

نات کوین یک وایت پیپر ۹ صفحه‌ای دارد که در آن هیچ چیز نوشته نشده و کاملاً سفید است. اولین پیامی که در ربات نات کوین نمایش داده می‌شود این است: «این ربات چه کاری انجام می‌دهد؟ احتمالاً هیچ چیز».

جالب است بدانید که پاول دورف، بنیان‌گذار تلگرام با کانال خود پنجمین تیم بزرگ یا اسکواد این بازی را در اختیار دارد.

 نام و لوگوی نات کوین دقیقاً برعکس تون کوین است (TON-NOT). بسیاری از بازیکنان نات کوین با چند حساب تلگرام در این ربات فعال هستند.

چطور بفهمیم که نات کوین معتبر است

طبق شواهد موجود پروژه نات کوین با تیم توسعه دهنده تلگرام با شبکه تون کوین در ارتباط است زیرا پاول دورف بنیان گذار تلگرام در این بازی تیمی ویژه دارد و از این بازی حمایت کرده است. علاوه‌بر این، صرافی‌های بزرگی مثل بایننس، OKX،‌ بای بیت و کوکوین از طریق گروه‌ها و کانال‌های رسمی خود در تلگرام، در این بازی تیم تشکیل داده‌اند.

طبق آخرین آمارها هم اکنون بیش از ۱۰ میلیون بازیکن در نات کوین حساب دارند و تعداد کاربران فعال روزانه آن نیز از یک میلیون نفر بیشتر است. این مسئله استقبال خیره‌کننده کاربران، تنها در روزهای ابتدایی شروع به کار این پروژه را نشان می‌دهد.

نات-کوین۱

چطور نات کوین ماین کنیم؟

برای استخراج نات کوین ابتدا باید در تلگرام وارد ربات Notcoin شوید و پس از استارت کردن ربات بر روی دکمه شروع Play کلیک کنید و وارد صفحه بازی شوید. روش استخراج این رمزارز بسیار ساده است و تنها با کلیک یا لمس‌کردن صفحه گوشی در ربات تلگرامی notcoin_bot@ نات کوین دریافت می کنید.

همچنین با خرید آیتم های بازی که در قسمت BOOST وجود دارد می توانید سرعت و تعداد استخراج هر کوین را با کلیلک کردن افزایش دهید و سریعتر ماین کنید.

 قابلیت دیگری که در این بازی وجود دارد این است که شما می توانید با انجام یک سری تسک‌ها و کارها نات کوین بیشتری جمع کنید. مثلاً‌ اگر تلگرام شما پریمیوم باشد، ۱۰۰ هزار نات کوین دریافت می‌کنید.

چطور نات کوین را بفروشیم؟

در حال حاضر نات کوین در هیچ صرافی ارز دیجیتالی لیست نشده و خرید و فروش نمی شود و هنوز توسعه دهندگان آن برنامه خود را برای عرضه این توکن خارج از بازی اعلام نکرده اند. با این حال انتظار می رود با توجه به اینکه صرافی های بزرگ از این توکن و بازی حمایت کرده اند، احتمال لیست شدن این توکن بسیار بالاست و به احتمال زیاد بر روی بلاکچین تون عرضه می شود.

همان طور که گفته شد، توکن نات کوین هنوز در محیطی خارج از بازی عرضه نشده است و در بازارهای ارز دیجیتال قابل خرید و فروش نیست. بنابراین نمی‌توان قیمتی برای آن تعیین کرد.

سخن پایانی

در پایان باید گفت که چه آینده ای در انتظار این کوین است و آیا این توکن ارزش خاصی پیدا می کند یا مانند خیلی از میم کوین ها به سرانجام نمی رسد. اما در حال حاضر برای کسانی که به بازار ارزهای دیجیتال علاقه مند هستند ضرری ندارد این بازی را امتحان کنند زیر رایگان است و کار با آن ساده است و شما هیچ نیازی به سرمایه گذاری ندارید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده و توانسته باشیم به سوالات شما پاسخ دهیم. اگر سوال یا نظر و پیشنهادی دارید برای ما کامنت بگذارید.