شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##مبارزه#کلاهدار#فلوکی#WIF#جمع#میم#کوین#برتر#راه#یابد؟

بازار ارزهای دیجیتال | بازار رمزارز | میم کوین سگ کلاهدار

مبارزه سگ کلاهدار با فلوکی / WIF به جمع ۵ میم کوین برتر راه می یابد؟

میم کوین جدید شبکه سولانا، Dogwifhat با نماد WIF و معروف به سگ کلاهدار، از نظر ارزش بازار از رقیب مبتنی بر اتریوم خود، فلوکی (FLOKI) پیشی گرفته است.

اقتصاد مبارزه سگ کلاهدار با فلوکی / WIF به جمع ۵ میم کوین برتر راه می یابد؟

توکن BONK، که تاثیر شیبا اینو را دربردارد، به مدت چند هفته بدون پایانی موفق به کسب شهرت فراوان شده است. این توکن قدرتی در حوزه رمزنگاری داشته و دارندگان آن را به طرز چشمگیری ثروتمند کرده‌اند. اکنون، یک سکه میم سولانا دیگر در حال جذب توجه است، با یک نوآوری زیبایی در زمینه BONK. این سکه نیز با تم یک سگ است، اما این بار کلاهی روی سر دارد.

توکن Dogwifhat، مبتنی بر میم سگ کلاه‌دار، از زمان عرضه در روز شکرگزاری، با یک رشد چشمگیر حدود ۲۲۷,۰۰۰٪، به طور قابل ملاحظه‌ای پیشرفت کرده است، که بر اساس گزارش GeckoTerminal، نسبت به یک ماه قبل، از یک صدم پنی به تقریباً ۰.۱۴ دلار در زمان نگارش رسیده است. تنها در ۲۴ ساعت گذشته، این سکه حدود ۱۲۵٪ رشد کرده است.

توسعه دهندگان سولانا در کریسمس قبلی، یک توزیع هوایی BONK به ارزش ۳۰۰ دلار دریافت کردند و اکنون ارزش آن به ۵۰۰,۰۰۰ دلار رسیده است.

به نظر می‌رسد پس از گذشت یکشنبه گذشته، وقتی که Dogwifhat از سقف یک سنت عبور کرد، فعالیت درباره این توکن به طور قابل توجهی شتاب گرفته است. از آن زمان به ارزش بازاری بالغ بر ۱۳۵ میلیون دلار افزوده شده است. در ۲۴ ساعت گذشته، این سکه به تقریباً ۲۹ میلیون دلار حجم معاملات رسیده است.

داستان‌هایی از افرادی که در اوایل راه‌اندازی Dogwifhat به دنبال ثروت‌آفرینی بی‌سابقه بودند، در حال پخش شدن است. بر اساس گزارش شرکت اطلاعاتی Arkham، یکی از این معامله‌گران، که در روز عرضه توکن WIF، با قیمت ۳۰۰ دلار خریداری کرده بود، اکنون دارایی دیجیتالی بیش از ۳۰۰,۰۰۰ دلاری را به نمایش می‌گذارد.

تحلیل یک معامله گر برتر: رشد ۶۱۰ برابر درمن از اینکه شما به دنبال اطلاعات جدید در مورد توکن Dogwifhat هستید خوشحالم. اما باید توجه داشته باشید که به عنوان یک مدل زبانی، من نمی‌توانم اطلاعات به روز و دقیق در مورد قیمت و روند ارزش‌گذاری توکن‌ها را ارائه دهم. اطلاعاتی که درباره Dogwifhat ارائه کردم بر اساس یک سند خبری و قابلیت‌ها و رویدادهایی است که قبل از تاریخ ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۱ در دسترس بوده‌اند.

میم کوین جدید شبکه سولانا، Dogwifhat با نماد WIF و معروف به سگ کلاهدار، از نظر ارزش بازار از رقیب مبتنی بر اتریوم خود، فلوکی (FLOKI) پیشی گرفته است.

بر اساس داده‌های پلتفرم کوین گکو، ارزش بازار میم کوین Dogwifhat اکنون بیش از ۳۳۰ میلیون دلار است که تهدیدی برای به چالش کشیدن میم کوین‌های دیگر، از جمله پپه (PEPE) هم محسوب می‌شود.

سگ کلاهدار فلوکی را شکست داد! آیا WIF به جمع ۵ میم‌کوین برتر راه‌ می‌یابد؟

از نظر رشد قیمتی نیز، Dogwifhat از دیگر میم کوین‌های بزرگ بازار عملکرد بهتری داشته است. بر اساس داده‌های بازار، قیمت این WIF در مقایسه با ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۶۰ درصد افزایش یافته که در مقایسه با رشد جزئی قیمت دیگر میم کوین‌ها بسیار قابل‌توجه است.

سگ کلاهدار اخیرا در صرافی بزرگ بای‌بیت لیست شده و گمانه‌زنی‌هایی هم در مورد لیست شدن احتمالی آن در صرافی بایننس وجود دارد.

پس از پایان رالی میم کوین بانک (BONK) سولانا، بازار این میم کوین شاهد رکود قابل‌توجهی بود و قیمت‌ آن بیش از ۵۰ درصد نسبت به اوج خود کاهش یافت. با این حال و علی‌رغم این عقب‌نشینی، صحبت‌هایی در مورد دیگر میم کوین‌های مبتنی بر بلاکچین سولانا وجود دارد که به طور بالقوه علاقه معامله‌گران به این شبکه را برانگیخته است.

همان‌طور که داده‌های بازار نشان می‌دهند، قیمت خود BONK در ۲۴ ساعت گذشته، شاهد یک رشد ۸٫۷ درصدی بوده و رشد اکوسیستم سولانا هنوز متوقف نشده است.

منبع: رمزارز نیوز