شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#پایتخت#رئیس پلیس#تهران بزرگ

در نشست فرمانده سپاه محمد رسول الله و رئیس پلیس پایتخت چه گذشت؟ +جزئیات

در نشست فرمانده سپاه محمد رسول الله و رئیس پلیس پایتخت چه گذشت؟ +جزئیات

نشست مشترک فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) با فرمانده انتظامی تهران بزرگ در راستای برگزاری کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از سپاه نیوز، نشست مشترک سردار سرتیپ پاسدار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با سردار سرتیپ دوم عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ به میزبانی سپاه محمد رسول‌الله (ص) در راستای برگزاری کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت برگزار شد.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) در این نشست، اظهار کرد: کنگره ۲۴ هزار شهید پایتخت که از دوم بهمن الی ۱۲ بهمن امسال به مدت ۱۰ روز برگزار خواهد شد فرصتی است تا همکاری‌های بین فراجا و سپاه در جهت حفظ و ترویج یاد و نام شهدا دوچندان شود و بیش از گذشته صورت گیرد.

سردار حسن‌زاده با اشاره به اینکه سمفونی این کنگره ۲۹ دی با حضور مسئولان مربوطه رونمایی می‌شود، افزود: سپاه تهران بزرگ آمادگی دارد تا در جهت معرفی شهدای نیروی انتظامی تهران بزرگ همکاری‌های دو جانبه‌ای را داشته باشد؛ به عنوان مثال جمع آوری و انتشار آثار مربوط به شهدای فراجا یکی از اقداماتی است که نشر ۲۷ سپاه محمد رسول الله (ص) آمادگی انجام آن را دارد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ سپس به نقش نیروی انتظامی در برقراری امنیت مراسم و یادواره‌های شهدا اشاره و بیان کرد: یکی از برنامه‌هایی که در راستای کنگره ۲۴ هزار شهید پایتخت پیش‌بینی شده، برگزاری ۸۰ یادواره منطقه‌ای شهدای تهران است که در ۸۰ نقطه برگزار خواهد شد؛ لذا تأمین امنیت اینگونه مراسم‌ توسط نیروی انتظامی می‌تواند در باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم موثر باشد.

۲۱۹۲۱۵