شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسکن#مسکونی#پردیس

اخطار به پیمانکاران مسکن پردیس / زمان تحویل واحدهای مسکونی این شهر نزدیک است

راه و مسکن اخطار به پیمانکاران مسکن پردیس / زمان تحویل واحدهای مسکونی این شهر نزدیک است

مدیرعامل شرکت عمران پردیس به سازندگان کم کار فاز ۸ پردیس اخطار داد: تمامی برنامه‌ها باید در این راستا باشد که پروژه‌ها در اسرع وقت اتمام یابد و به انتظار بیش از ۱۰ ساله مالکان پایان دهیم.

 پروژه‌های ساخت مسکن یک فرایند چند جانبه است که از طراحی و برنامه‌ریزی تا اجرا و تحویل واحدهای مسکونی ادامه دارد. این صنعت شامل انواع مختلفی از پروژه‌ها می‌شود از جمله ساخت واحدهای مسکونی تک خانواده‌ای تا پروژه‌های ساخت ساختمان‌های بلندمرتبه و همچنین توسعه مناطق شهری. درک نیازهای بازار، استفاده از فناوری‌های نوین، رعایت استانداردهای ساخت و ساز و تأمین مالی مواردی است که در موفقیت یک پروژه مسکن اهمیت دارد.

در نشست محبت خواه مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس با انبوه‌سازان کم‌کار فاز ۸، آخرین اخطارها صادر و با پیمانکاران نامتعهد اتمام حجت شد.

مدیرعامل شرکت عمران در این نشست اعلام کرد: این شرکت هیچ‌گونه مشکل مالی ندارد و پرداخت‌ها طبق صورت وضعیت انجام می‌شود بنابراین پیمانکاران صرفا در صورت مثبت بودن مطالبات در سیستم مالی شرکت عمران پول دریافت خواهند کرد و ادعای خارج از این چارچوب پاسخ داده نخواهد شد.

همچنین محبت‌خواه خطاب به سازندگان اخطار داد که تمامی برنامه‌ها باید در این راستا باشد که پروژه‌ها در اسرع وقت اتمام یابد و به انتظار بیش از ۱۰ ساله مالکان پایان دهیم. به همین منظور کم‌کاری خط قرمز شرکت عمران است و در قبال کم‌کاری‌ها گذشت نخواهیم داشت و برخوردی کاملا جدی خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: هم‌زمان که با پیمانکاران کم‌کار و نامتعهد به صورت قانونی برخورد می‌کنیم، سازندگان متعهدی که در چارچوب برنامه زمان‌بندی و مطابق تعهد عمل نمایند نیز تحت حمایت شرکت عمران خواهند بود و در اولویت به‌کارگیری در پروژه‌های بعدی هستند.