شهر خبر

خاطره آیت الله هاشمی از ورزش با تردمیل/ عفت، صبحانه را روی میز آشپزخانه آماده کرد

خاطره آیت الله هاشمی از ورزش با تردمیل/ عفت، صبحانه را روی میز آشپزخانه آماده کرد

آیت الله هاشمی رفسنجانی بیست و سوم دی سال ۷۹ بیشتر به مسائل روزمره پرداخته و به اخبار مربوط به اسراییل نیز اشاره کرده‌است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن کامل خاطرات هاشمی رفسنجانی را می‌خوانید.

مطابق هر روز، بعد از نماز صبح، ضمن گوش‌دادن به اخبار رادیوهای بیگانه، کمی نرمش داشتم. سپس روی دستگاه [تردمیل]، به راهپیمایی و دو پرداختم که معمولاً نزدیک به دو کیلومتر در بیست دقیقه است. سپس‌گزارش‌های ویژه را از صفحه کامپیوتر دیدم. سماور را روشن‌ کردم. شیر را برای گرم‌شدن، روی گاز گذاشتم و به مطالعه پرداختم. عفت، صبحانه را روی میز آشپزخانه آماده کرد، صرف‌ کردیم.

تا شب به مطالعه پرداختم؛ کتاب بحارالانوار، برای بحث اخلاق در نماز جمعه و بولتن‌های هفتگی، طرح فقرزدایی‌که دولت سازندگی تهیه کرده بود و مقایسه آن با طرحی که دولت آقای خاتمی تهیه‌ کرده و سرانجام مطالعه کتاب «انصراف» که آقای [عباس] بشیری، دربارۀ حوادث سیاسی حضور من در انتخابات مجلس ششم نوشته و محسن برای بازبینی و اظهار نظر من آورد؛ خوب است. ترکیبی است از مصاحبه‌های خودم و اظهارات دیگران که جامع و متنوع شده است.

درگزارش‌های جهانی، بی‌نتیجه ماندن مذاکرات جدید اسرائیل با فلسطینی‌ها و ادامه انتفاضه و اظهارات منفی [ولید] بن‌طلال از عربستان سعودی دربارۀ ایران و امارات، مورد توجه است. شب بخشی از سریال امام رضا (ع) [= ولایت عشق] را تماشا کردم؛ جالب است.

۲۱۹۲۱۵