شهر خبر

جزیره کیش در انتظار مهمترین رویداد لجستیک ۱۴۰۲

خودرو

ایران لوجیترنس ۱۴۰۲، قرار است میزبان شرکت های معتبری از روسیه، چین و حوزه خلیج فارس از جمله برخی خودرو سازان اروپایی باشد.

هشتم تا دهم اسفند ماه امسال قرار است نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ و‌ نقل و لجستیک ایران با عنوان تجاری 1402 Iran LogiTrans در مرکز نمایشگاه های بین‌المللی جزیره کیش برگزار شود.

این نمایشگاه با مشارکت پیشکسوتان و فعالان حوزه حمل و نقل جاده ای، دریایی، ریلی  و هوایی قرار است زنجیره کاملی از خدمات حوزه حمل و نقل و لجستیک را در قالب غرفه های مستقل در معرض دید عموم قرار دهد.

بر اساس گزارش ستاد برگزاری بخش مهمی از مشارکت کنندگان این نمایشگاه را فعالان صنعت حمل و نقل بین المللی و بیمه، ارائه دهندگان خدمات سفر، مدیران ارشد در حوزه خدمات دریایی، سازمان ها ، سازندگان کامیون ها و تریلرها وهمچنین انجمن ها ی مرتبط با صنعت حمل و نقل تشکیل می دهند.

حضور یکپارچه و البته متنوع این شرکت ها فرصت بسیار خوبی برای دست اندرکاران حوزه لجستیک است تا محصولات و خدمات خود را به طیف گسترده‌ای از مخاطبان خود معرفی کنند.

ایران لوجیترنس ۱۴۰۲، همچنین قرار است میزبان شرکت های معتبری از روسیه، چین و حوزه خلیج فارس  از جمله برخی خودرو سازان اروپایی باشد.

شایان ذکر است که شرکت پارس مارال تجارت ایرانیان برگزاری نمایشگاه مذکور را بر عهده خواهد داشت.