شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کارگردان

لئوناردو دی‌کاپریو و شان پن هم‌بازی شدند/ گران‌ترین فیلم کارگردان

لئوناردو دی‌کاپریو و شان پن هم‌بازی شدند/ گران‌ترین فیلم کارگردان

مهر نوشت: لئوناردو دی‌کاپریو، رجینا هال و شان پن بازیگر فیلم بعدی پل توماس اندرسون می‌شوند تا احتمالا گران‌ترین فیلم دوران حرفه‌ای این کارگردان رقم بخورد.

ئوناردو دی‌کاپریو برنده اسکار که مدت‌ها حضورش در فیلم پل تومان اندرسون در حد شایعه مطرح بود و شان پن که به تازگی در فیلم «لیکوریش پیتزا» اندرسون ظاهر شد، در فیلم بعدی این کارگردان که فعلا بدون عنوان است، جلوی دوربین می‌روند. رجینا هال دیگر بازیگر این فیلم خواهد بود.

تولید این فیلم که برادران وارنر سازنده آن است، قرار است از همین ماه در کالیفرنیا آغاز شود. به گفته یک منبع آگاه از تولید، پروژه جدید اندرسون در محیطی معاصر می‌گذرد.

موضوع این فیلم کاملا محرمانه نگاه داشته شده و حتی برادران وارنر ماه‌ها تلاش کرده تا این واقعیت را مخفی نگه دارد که این فیلم را تولید می‌کند. گفته می‌شود بودجه تولید این فیلم به ۱۰۰ میلیون دلار نزدیک می‌شود که مبلغ قابل توجهی برای یک فیلم از اندرسون است. او یکی از چیره‌دست‌ترین فیلمسازان معاصر است و با فیلم‌های کلاسیکی مانند «رشته خیال»، «خون به پا خواهد شد» و «شب‌های بوگی» نامزد همیشگی اسکار بوده است. با این حال او فیلم‌سازی تجاری نیست و برای مثال «لیکوریش پیتزا» در جبران بودجه ۴۰ میلیون دلاری خود ناکام ماند.

مایکل دلوکا و پم عبدی که سال ۲۰۲۲ به عنوان مدیران برادران وارنر انتخاب شدند به «لیکوریش پیتزا» چراغ سبز نشان دادند. همکاری دلوکا و اندرسون به گذشته دور و زمانی بازمی‌گردد که وی مدیر استودیو نیو لاین بود و اندرسون نویسنده‌ای در حال ظهور و وی از «شب‌های بوگی» حمایت کرد.

به نظر می‌رسد امید می‌رود دی‌کاپریو که به تازگی با «قاتلان ماه کامل» دیده شد، به افزایش جذابیت این فیلم کمک کند. این بازیگر با بازی در فیلم‌های موفقی مانند «بازگشته از گور» و «گرگ وال استریت» یکی از گران‌ترین بازیگران هالیوود است. زمانی دی‌کاپریو قرار بود در «شب‌های بوگی» بازی کند، اما در یک لحظه از آن فیلم کنار رفت تا در فیلم کوچکی به نام «تایتانیک» جلوی دوربین برود و به مارک والبرگ این فرصت بزرگ داده شد تا بازیگر آن فیلم شود. اندرسون همچنین سعی کرد پن را برای «شب‌های بوگی» جلوی دوربین ببرد و او را برای نقش گونزو که آلفرد مولینا بازی کرد، در نظر داشت.

برادران وارنر با مدیریت دی لوکا و عبدی فیلم «شوالیه‌های آلتو» با حضور رابرت دنیرو، نسخه انیمیشنی «گربه در کلاه» و دنباله‌ای بر «بیتل جویس» را تولید کرده است. روز سه‌شنبه این استودیو اعلام کرد تام کروز را برای ساخت چند فیلم و فرنچایز جدید استخدام کرده و چند ساعت بعد «میکی ۱۷» فیلم هیجان‌انگیز علمی تخیلی از بونگ جون هو را از تقویم اکران حذف کرد.

۲۲۰۵۷