شهر خبر

صحبت‌های بیرانوند در آستانه بازی ایران و فلسطین

صحبت‌های بیرانوند در آستانه بازی ایران و فلسطین

تسنیم نوشت: دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان این وعده را داد که او و دیگر بازیکنان تیم ملی درصدد آن هستند که اتفاقات جام ملت‌های قبلی برای فوتبال ایران تکرار نشود.

علیرضا بیرانوند در حاشیه تمرین جمعه شب تیم ملی اظهار داشت: ما تنها تیمی هستیم که هم باتجربه هستیم و هم قدبلندترین تیم. فقط با این تجربه‌ای که داریم ان‌شاءالله بتوانیم قهرمانی را که دور از دسترس نیست به دست بیاوریم.

وی درباره شرایط تیم فلسطین که در دو بازی گذشته‌اش نتایج خوبی گرفته است، گفت: اگر سه بازی آخر فلسطین را نگاه کنید، با ازبکستان، استرالیا و عربستان بازی کرده و عملکرد خوبی داشته است. اعضای کادر فنی آنالیز خوبی از بازی‌های فلسطین برای ما داشته‌اند، به نظر من مردم می‌دانند که فلسطین چقدر پیشرفت کرده است. بازی‌های ابتدایی هر تورنمنت همیشه سخت است و ما باید به حریفان‌مان هم احترام بگذاریم. ما وقتی آمدیم که یک کار بزرگ انجام دهیم باید به همه تیم‌ها احترام بگذاریم تا نتیجه خوبی بگیریم.

بیرانوند درباره شرایط اردوی تیم ملی هم خاطر نشان کرد: خدا را شکر شرایط خوب است. ما در جام جهانی قطر هم در همین کمپ و هتل حضور داشتیم. ما اردوی خوبی را در کیش داشتیم و اینجا هم همه چیز خوب است و ان‌شاءالله از روز یکشنبه با قدرت جام را شروع و مردم را خوشحال کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که «واقعاً فعل خواستن برای قهرمانی در تیم وجود دارد؟»، تصریح کرد: به هر حال این سومین جام ملت‌هایی است که حضور دارم و در دو جام جهانی گذشته هم بازی کردم. باید بگویم که تنها تورنمنتی هست که بازیکنان همیشه تمرکزشان روی بازی‌هاست و از حریفان‌مان صحبت می‌کنند. جلسات آنالیزی هم با کادر فنی و همچنین درباره مسائل داوری داشتیم تا برخی موارد را رعایت کنیم. در تورنمنت قبلی مسائلی پیش آمد و ما الان با خودمان صحبت می‌کنیم که آن اتفاقات نیفتد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه «اشتیاق موفقیت در تیم ملی وجود دارد؟»، گفت: همین سؤال را دوست‌مان پرسید! واقعاً این اشتیاق وجود دارد و من این اشتیاق را از روزی که امیر قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد، دیدم. از همان روز اول صحبت سرمربی تیم ملی حضور در فینال جام ملت‌ها بود و مطمئن باشید که ما با دل و جان بازی می‌کنیم. امیدوارم با انرژی که از سوی مردم به ما می‌رسد بتوانیم دل‌شان را شاد کنیم.

بیرانوند راجع به حضور سردار آزمون در اردوی تیم ملی اظهار داشت: سردار یکی از بازیکنان کلیدی ماست و خیلی می‌تواند به ما کمک کند. به هر حال شرایطی برای او پیش آمد که نتوانست در بازی‌های دوستانه ما در کیش کنارمان باشد. خدا را شکر که بدون مصدومیت به اردوی تیم ملی آمده است و ان‌شاءالله که به تیم کمک کند.

258 258