شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت#بازار#ارزهای#دیجیتال#جان#تازه#گرفت#جهش#درصدی#SEI

بازار ارزهای دیجیتال | بازار رمزارز | قیمت آلت کوین

بازار ارزهای دیجیتال جان تازه ای گرفت / جهش ۲۰ درصدی قیمت SEI

ارز دیجیتال بومی شبکه بلاکچین اس‌ای‌آی (SEI)، در ۲۴ ساعت گذشته جهش ۲۰ درصدی داشته و قیمت آن به نزدیکی ۰.۷۶ دلار رسیده است. در میان روند صعودی آلت‌کوین‌ها، قیمت کوین SEI طی ماه گذشته حدود ۱۹۰ درصد افزایش یافته است.

اقتصاد بازار ارزهای دیجیتال جان تازه ای گرفت / جهش ۲۰ درصدی قیمت SEI
شبکه سی (SEI) بلاک چین لایه 1 همه‌کاره و متن‌باز (open source) است که به طور خاص برای فعالیت تریدینگ و تسهیل تبادل دارایی‌های دیجیتال طراحی شده است. این بلاک چین با مکانیزم اجماع نوآورانه و پیشرفت‌های فنی خود به عنوان سریع‌ترین بلاک چین در صنعت شناخته می‌شود و سرعت و کارایی بی‌نظیری را ارائه می‌دهد.

شبکه SEI، بلاک چین لایه یک همه‌کاره و متن‌بازی است که برای ترید و تبادل دارایی‌های دیجیتال طراحی شده و با سرعت و کارایی بالا، امکان پیاده‌سازی صرافی‌های غیرمتمرکز را فراهم می‌کند.

بلاک چین‌های نسل اول مانند بیت کوین، ایده جدید و جذابی را در زمینه انتقال ارزش، بدون نیاز به وجود واسطه‌ها عرضه کردند. اما این بلاک چین‌ها با محدودیت‌های عمده‌ای در زمینه سرعت، هزینه، قابلیت گسترش و تنوع کاربردها روبرو بودند.

بلاک چین‌های نسل دوم مانند اتریوم، قابلیت اجرای قراردادهای هوشمند را به فناوری بلاک چین اضافه کردند. این قابلیت باعث شد که کاربردهای جدید و خلاقانه‌ای در زمینه دیفای، گیمینگ، NFT و … ایجاد شوند، اما این بلاک چین‌ها هم با مشکلات عملکردی مانند پایین بودن ظرفیت پردازش، بالا بودن هزینه تراکنش، مقاوم نبودن در برابر فرانت‌رانینگ و سازگار نبودن با سایر بلاک چین‌ها، دست و پنجه نرم می‌کنند.

بلاک چین‌های نسل سوم مانند سولانا، سعی کرده‌اند تا با استفاده از الگوریتم‌های هماهنگی جدید و موازی‌سازی پردازش، سطح سرعت و کارایی را بهبود بخشند، اما این بلاک چین‌ها هم با چالش‌های امنیتی و کاربرپسند نبودن روبه‌رو هستند. شبکه SEI چارچوب جامع و منحصر‌به‌فردی را برای حل مشکلات فوق ارائه می‌دهد؛ این شبکه با استفاده از الگوریتم هماهنگی دوگانه، تضاد بین سرعت و امنیت را حل می‌کند.

ارز دیجیتال بومی شبکه بلاکچین اس‌ای‌آی (SEI)، در ۲۴ ساعت گذشته جهش ۲۰ درصدی داشته و قیمت آن به نزدیکی ۰.۷۶ دلار رسیده است. در میان روند صعودی آلت‌کوین‌ها، قیمت کوین SEI طی ماه گذشته حدود ۱۹۰ درصد افزایش یافته است.

رونق به بازار رمزارزها برگشت؛ جهش ۲۰ درصدی قیمت SEI تنها در یک روز!در اوایل هفته جاری، این رمزارز شاهد فعالیت قوی معامله‌گران بود و قیمت آن به اوج تاریخی خود در ۰.۸۵۱ دلار رسید که نشان‌دهنده افزایش قابل توجه ۹۵ درصدی از سطح حمایتی ۰.۴۳۳ دلاری بود. بنابراین، دستاوردهای چشمگیر SEI، توجه جامعه کریپتو را به خود جلب نموده و به افزایش ارزش بازار این ارز دیجیتال به ۱.۷ میلیارد دلار کمک کرده است.

عملکرد استثنایی SEI، آن را به عنوان یک توکن درخور توجه با قیمت پایین و با پتانسیل امیدوارکننده معرفی کرده و سرمایه‌گذارانی را که به دنبال فرصت‌های سودآور در چشم‌انداز ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۴ هستند، به خود جذب می‌کند. همچنین، پیشرفت‌های اخیر این رمزارز بر انعطاف‌پذیری و رشد بالقوه آن تأکید داشته و SEI را به گزینه‌ای محبوب برای افرادی که در بازار پویای کریپتو فعالیت می‌کنند، تبدیل کرده است.

شبکه اس‌ای‌آی یک پلتفرم بلاکچینی لایه ۱ () متن باز (Open Source) با معماری پیچیده و پشتیبانی قوی است. این بلاکچین به‌طور دقیق برای ارائه مقیاس‌پذیری، اجرا اقدامات امنیتی قدرتمند و افزایش کارایی در پردازش سریع تراکنش‌ها و ساده‌سازی فرآیند معاملات طراحی شده است. همچنین، بهینه‌سازی زیرساخت اس‌ای‌آی با تمرکز بر رفع نیازهای برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) و کاربران آن‌ها و ارائه راه‌حل‌های جامع معاملاتی، از دیگر مزایای این شبکه است.

 

منبع: رمزارز نیوز