شهر خبر

روکش خودرو/قیمت روکش صندلی/خودرو

قیمت عجیب روکش صندلی / خودروهای لوکس چقدر هزینه می کنند؟

در این گزارش به بررسی قیمت انواع روکش صندلی در بازار پرداخته ایم.

اقتصاد قیمت عجیب روکش صندلی / خودروهای لوکس چقدر هزینه می کنند؟

روکش صندلی، یکی از مهم ترین لوازم جانبی است که باید برای خود تهیه کنید. معمولا افرادی که اقدام به خرید روکش صنذلی می کنند، رنگ های تیره را انتخاب می کنند که دیر تر کثیف شد. روکش های موجود در بازار، انواع و رنگ های مختلف دارد و جنس های زیادی هم دارد.

معمولا، افراد با سختگیری زیاد اقدام به خرید روکش صندلی می کنند و اصولا عمده مغازه هایی که اقدام به فروش روکش خودرو می کنند در ستارخان فعالیت دارند. بازار لوازم جانبی ستارخان، مملو از خودروهایی است که برای تهیه لوازم جانبی، به آنجا مراجعه می کنند. روکش های چرمی و برزنتی از پر فروش ترین مدل هایی هستند که مردم اقدام به خرید آن ها می کنند.

قیمت مناسب و مقرون به صرفه، عدم عرق کردن بدن هنگام رانندگی، مقاومت مناسب در مقابل ساییدگی و خراش‌های جزئی از ملاک هایی است که افراد برای خرید روکش خودرو در نظر می گیرند. قیمت یکی از مهم‌ترین معیارها در خرید هر محصولی است. زیرا افراد معمولا بودجه‌ای مشخص برای خرید مایحتاجشان در نظر می‌گیرند. خرید روکش صندلی نیز از این قاعده جدا نبوده و باید مدلی انتخاب کرد که با بودجه شخص سازگار باشد.

در جدول زیر می توانید قیمت انواع روکش صندلی خود را مشاهده کنید.

 

روکش صندلی خودرو

قیمت

روکش صندلی برای هیوندا

۵،۳۰۰،۰۰۰

روکش صندلی برای سانتافه

۵،۳۰۰،۰۰۰

روکش صندلی سونوتا

۴،۵۰۰،۰۰۰

روکش صندلی درجه یک ۲۰۶

۴،۰۰۰،۰۰۰

روکش صندلی سوزوکی

۳،۹۰۰،۰۰۰

روکش صندلی تیبا درجه یک

۳،۹۰۰،۰۰۰

روکش صندلی ۲۰۷

۳،۷۰۰،۰۰۰

روکش صندلی معمولی پراید

۴۳۱،۰۰۰

روکش برزنتی پراید

۶۸۰،۰۰۰

روکش صندلی معمولی ۲۰۶

۱،۸۲۰،۰۰۰

در جدول بالا لیست کوتاهی از انواع روکش صندلی برای ماشین های مختلف را مشاهده کردید. همانطور که از این جدول مشخص است، گران ترین روکش های صندلی مربوط به خودروهایی است که قیمت های میلیاردی دارند و نمی توانند از هر روکشی برای خودرو استفاده کنند.