شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال#خبرنگار

هالند از رئال دور است و امباپه دورتر!

هالند از رئال دور است و امباپه دورتر!

ورزش سه نوشت: فلیکس دیاز خبرنگار نزدیک به فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، می گوید انتقال ارلینگ هالند و کیلیان امباپه به رئال محتمل نیست.

داستان انتقال کیلیان امباپه تبدیل به یک روند فرسایشی خسته کننده شده است و هر روز خبرهای ضد و نقیض و متناقضی در مورد او شنیده می شود. گفته می شد رئال در صورت شکست در پروژه امباپه به سراغ ارلینگ هالند خواهد رفت. چیزی که دیاز آن را هم در حال حاضر امکان پذیر نمی داند.

او در برنامه ال‌چیرینگیتو در مورد برنامه نقل و انتقالاتی تابستانی رئال مادرید صحبت کرد:" از نظر من آمدن هالند به رئال بعید به نظر می رسد. آمدن امباپه که تقریبا غیر ممکن است. در باشگاه نظر همه این است که او دوباره تصمیم می گیرد که با پاری سن ژرمن تمدید کند و کارش را آنجا ادامه خواهد داد.
اولویت رئال برای تابستان امسال فقط آلفونسو دیویس است."

رئال مادرید بعد از مصدومیت ادر میلیتائو و داوید آلابا دچار بحران دفاعی شده است. این تیم در بازی نیمه نهایی سوپر جام مقابل اتلتیکو هم سه گل دریافت کرد و بسیاری از هواداران رئال روی نیاز تیم به حذب مدافع در نیم فصل تاکید کردند. اما دیاز امکان جذب مدافع در ژانویه را هم رد کرد و آن را نامحتمل دانست. رئال پس فردا یکشنبه شب در ریاض در فینال سوپرجام اسپانیا به مصاف بارسلونا خواهد رفت.

257 251