شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#جام ملت‌های آسیا#برانکو#عمان

حمایت کارشناس عمانی از برانکو؛ حفظ او تصمیم درستی بود

حمایت کارشناس عمانی از برانکو؛ حفظ او تصمیم درستی بود

ورزش سه نوشت: هلال العوفی معتقد است موضع فدارسیون فوتبال عمان در حفظ برانکو برای مسابقات جام ملت‌های آسیا درست بود.

با نزدیک شدن به آغاز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، هواداران و کارشناسان بازی‌های عمانی در حالی منتظر عملکرد و نتایج تیم ملی کشورشان هستند که بین هواداران و مخالفان جنجال گسترده‌ای بر سر سرنوشت برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات، پس از پایان مسابقات ادامه دارد.

کووورة در این ارتباط نوشت: «این جنجال با عملکرد خوب تیم عمانی در اردوی آماده‌سازی خارجی برای مسابقات ابوظبی تشدید شد که خوش‌بینی هواداران را نسبت به کسب نتایج خوب در مسابقات قهرمانی آسیا و حداقل رسیدن به مرحله یک‌چهارم نهایی بازگرداند.»

«فدراسیون فوتبال عمان موضع صریحی در رد درخواست‌های بسیاری از منتقدان مبنی بر برکناری برانکو پس از شکست در آخرین بازی رسمی این تیم مقابل قرقیزستان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 و جام ملت‌های آسیا 2027 اعلام نکرد. در بیانیه‌ای که در بولتن ماهانه آنها در نوامبر گذشته منتشر شد، انتقادات علیه او "منطقی" توصیف شد.»

هلال العوفی، سرمربی و آنالیزور عمانی در اظهاراتی به «کوووره» گفت: تصمیم فدراسیون فوتبال عمان مبنی بر صبور بودن با برانکو و عجله نکردن برای اخراج او قبل از مسابقات قهرمانی آسیا، از چند جهت درست بوده است که مهم‌ترین آنها نبود زمان است. باید تاکید کرد که هرگونه تغییر در کادر فنی در این زمینه در مقطع کنونی به نفع تیم نیست.

۲۵۸ ۲۵۸