شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#حمله تروریستی#وزیر اطلاعات#آسیب

اظهارات جدید وزیر اطلاعات درباره حمله تروریستی کرمان /در مبارزه با فساد نباید مصلحت اندیشی کرد

اظهارات جدید وزیر اطلاعات درباره حمله تروریستی کرمان /در مبارزه با فساد نباید مصلحت اندیشی کرد

ایرنا نوشت: وزیر اطلاعات با بیان این‌که همه تلاش دشمنان در جهت سلب آرامش مردم است، گفت:طراحی دشمن این بود که اگر دیروز در جنگ ترکیبی نتوانست از مردم برای ضربه زدن به انقلاب بهره ببرد، امروز به خود مردم آسیب بزند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری مازندران و روسای حراست دستگاه‌های اجرایی مازندران در ساری گفت: دشمنان سعی دارند در داخل کشور شرایطی فراهم کنند تا آرامش مردم سلب شود، اما همکاری موثر نهادهای امنیتی توانست این توطئه‌ها را با شکست مواجه کند.

وی با بیان این‌که رضایت مردم مهم‌ترین شیوه ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی است، افزود: همه مجموعه‌های دولتی و مدیران آن‌ها برای امیدآفرینی و جلب رضایت مردم باید خالصانه کار کنند تا موجب رضایتمندی مردم شود.

وزیر اطلاعات یکی از مسائل مهم پیش روی استان‌ها را افزایش مشارکت مردم در انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: افزایش مشارکت مردم در انتخابات می‌تواند نشان دهنده کارکرد مجموعه‌های دولتی در استان‌ها باشد. حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضور هوشمندانه و همیشگی مردم در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را مایه امنیت، عزت، پیشرفت و پایداری اعلام کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین خطیب با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود از سفرهای استانی رئیس‌جمهور و حضور در میان مردم تمجید کردند، افزود: حضور بی‌واسطه مسئولان در میان مردم، مایه امیدواری و یکی از عناصر اثرگذار در افزایش مشارکت مردمی است و سفرهای استانی رئیس‌جمهور محترم نکته و درسی برای همه کسانی است که در این دولت مردمی و انقلابی خدمتگذار هستند و مسئولیت دارند.

وی تصریح کرد: نتیجه هر تحولی در راستای پیشرفت و تعالی کشور این است که کارکرد مدیران اجرایی چقدر رضایت مردم را به دنبال دارد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه توجه به امنیت در تمام سطوح مدیران و کارمندان می‌تواند سدی در برابر نفوذ دشمن باشد، گفت: نقاط مثبت زیادی در استان مازندران وجود دارد، اما باید دانست که دشمنان ایران اسلامی نیز برای ایجاد ناامنی تلاش و توطئه خواهند کرد.

سد حراست‌ مقابل نفوذ دشمن

حجت‌الاسلام و المسلمین خطیب حفظ و صیانت از کارکنان دستگاه‌ها را وظیفه سنگین واحدهای حراست‌ عنوان کرد و افزود: این هدف مهم باید با همراهی و مساعدت مدیران محقق شود. در جنگ ترکیبی و در حوادث مختلف، نیروهای حراست مستقر در دستگاه‌های اجرایی با کمک مدیران توانستند حافظان نظام را سازمان دهند و نقش جدی در برقراری امنیت ایفا کنند.

وزیر اطلاعات افزود: محور اصلی سند تحول دولت، مقابله با فساد است و در این زمینه نباید مصلحت‌اندیشی کرد.

وی ادامه داد: دشمنان قطعاً از دشمنی دست نمی‌کشند و پیشرفت‌ها، عزت‌ها، مقاومت، سرافرازی، حضور مردم و راهی که مردم به پیروی از ولایت و امام‌شان و نائب برحق امام زمان‌(عج) برمی‌دارند را تحمل نمی‌کنند.

وزیر اطلاعات با بیان این‌که دشمنان ایران تمام تلاش خود را برای ناامن‌سازی در کشور به‌کار گرفته‌اند، اظهار کرد: طراحی دشمن این بود که اگر دیروز در جنگ ترکیبی نتوانست از مردم برای ضربه زدن به انقلاب بهره ببرد، امروز به خود مردم آسیب بزند.

او گفت: در مورد حادثه کرمان شورای امنیت کشور، وزیر محترم کشور، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مجموعه تشکیلات اطلاعاتی و امنیتی همه تلاش خود را به کار گرفته‌اند و هر روز شاهد کشف توطئه‌های مختلف و فتنه‌های ایذایی و عملیات‌هایی که علیه مردم شکل می‌گیرد هستیم.

وزیر اطلاعات: تمام تلاش دشمنان در جهت سلب آرامش مردم است

حجت‌الاسلام و المسلمین خطیب افزود: با همه این تلاش‌ها و فعالیت‌ها و اقداماتی که استانداری کرمان و اعضای شورای تامین استان به کار گرفته بودند ما شاهد این فاجعه غمبار و این فتنه و توطئه دشمن بودیم که موجب شرمندگی ما در مقابل رهبری، مردم و خانواده‌های شهدا شد.

وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم امنیت و راه مقابله با دشمن را ادامه بدهیم همین مردم می‌توانند توطئه‌ها را خنثی کنند و تلاش‌های دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی را به سرانجام برساند.

وی تصریح کرد: مظلومیت ما و ملت غزه به این برمی‌گردد که پیروزی‌های طوفان‌الاقصی بزرگ بود. ضربه‌هایی که به این دشمنان بشریت و همه کسانی که علیه انسان‌ها جنایت می‌کنند و کودکان و زنان و مردان غیرنظامی را هدف قرار می‌دهند وارد می‌شود برآمده از شکست، غافلگیری و ذلت آنان است.

وزیر اطلاعات گفت: همین مظلومیت هم یک شاخص پیروزی برای مقاومت، ملت، اسلام و مسلمین در فلسطین، ایران و منطقه علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی است. بدانید داعش و هر فتنه‌گر دیگری دست‌ساخته آمریکا و تغذیه شده رژیم صهیونیستی است.

۲۷۲۷