شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو#قیمت#هیوندای

اعلام قیمت نهایی این خودرو کره‌ای ویژه دی ماه / هیوندای النترا چند شد؟

اقتصاد اعلام قیمت نهایی این خودرو کره‌ای ویژه دی ماه / هیوندای النترا چند شد؟

قیمت نهایی خودرو هیوندای النترا با احتساب کلیه هزینه های جانبی ویژه دی ماه ۱۴۰۲اعلام شد.

واردات خودرو ها به بازار خودرو کشورها تاثیر قابل توجهی دارد. این تاثیرات می‌تواند مثبت یا منفی باشد. از یک سو، واردات خودروها می‌تواند باعث افزایش رقابت در بازار شود و قیمت خودرو ها را کاهش دهد. این موضوع می‌تواند برای مصرف‌کنندگان مزیت باشد و باعث افزایش تقاضا برای خودروهای داخلی شود. از سوی دیگر، واردات خودروها می‌تواند باعث کاهش تولید خودروهای داخلی شود و در نتیجه باعث افزایش بیکاری در صنعت خودروسازی شود.

شرکت کرمان موتور قیمت نهایی خودروی هیوندای النترا را با احتساب کلیه هزینه های جانبی ویژه دی ماه ۱۴۰۲ برای کسانی که این خودرو را قبلا پیش خرید کرده بودند، اعلام کرد.

قیمت نهایی این خودرو ۲.۲۲۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان اعلام شده است.

هیوندای کرتا عضو کوچکی در خانواده خودروساز کره‌ای به شمار می‌آید، از این رو نباید انتظار عملکرد فنی خارق‌العاده را از این خودرو داشته باشید. این خودرو را می‌توان برادر کیا سونت دانست، از این رو در بخش فنی مشابهت‌هایی میان این دو خودرو وجود دارد. زیر کاپوت هیوندای کرتا پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی قرار دارد که حداکثر ۱۱۵ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۴ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس اتوماتیک CVT‌ نیز وظیفه ارسال قدرت به چرخ‌ها را در این خودرو برعهده دارد.