شهر خبر

واکنش سردار شکارچی به حمله تروریستی کرمان /فرمانده کل ارتش: توان مبارزه در میدان را ندارند، دست به کشتار افراد بی‌ سلاح می‌زنند

واکنش سردار شکارچی به حمله تروریستی کرمان /فرمانده کل ارتش: توان مبارزه در میدان را ندارند، دست به کشتار افراد بی‌ سلاح می‌زنند

ایسنا نوشت: معاون فرهنگی ستادکل نیروهای مسلح در واکنش به حمله تروریستی کرمان گفت: دشمن به دنبال ایجاد احساس ناامنی در جامعه است.

سردار ابولفضل شکارچی در نشست با فرمانده و معاونان مرزبانی فراجا، سخنانش را با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای والامقام کشورمان و به خصوص شهدای مرزبانی آغاز کرد و با محکومیت حادثه تروریستی کرمان گفت: مرزبانان کشور عزیزمان ایران از حدود و ثغور کشور حراست و پاسداری می‌کنند که امری ارزشمند است.

وی با بیان اینکه امنیت و عافیت دو نعمتی است که باید شکر آن را باید به جای آورد، گفت: در بحث کرونا مفهوم عافیت معنا پیدا کرد و مفهوم امنیت را نیز با توجه به وضعیت پیرامونی آن سوی مرزهای ایران اسلامی می‌توان لمس کرد. از این رو همه باید شکرگزار این نعمت بزرگ که در ایران اسلامی از آن بهره‌مند هستیم باشیم.

حمله نیروهای امنیتی به محل اختفای عامل تروریستی راسک + جزئیات

واکنش ایران به حمله تروریستی کرمان به روایت وزیر دفاع /صهیونیست ها در حال سقوط هستند

معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) در خصوص اینکه بدترین وطن، وطنی است که امن نباشد، اظهارکرد: تمام دستگاه‌های امنیتی در امنیت حاضر در کشور نقش دارند و مرزبانی انتظامی بیشترین سهم را در این خصوص دارد چرا که مرزبانان دژ مستحکم دفاع از مرزها هستند.

شکارچی ادامه داد: دشمن به دنبال ایجاد احساس ناامنی در جامعه است و در این میان حفظ سرمایه های اجتماعی بسیار مهم و مورد تأکید است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش‌ها و زحمات مرزبانان در پاسداری از کیان ایران اسلامی تقدیر و تشکر کرد و گفت: با توجه به پراکندگی جمعیت و تنوع آب و هوایی کشورمان؛ مرزبانان سخت‌ترین کار را که تأمین امنیت است انجام می‌دهند.

در ابتدای این نشست سردار احمدعلی گودرزی؛ فرمانده مرزبانی فراجا گزارشی از اقدامات انجام شده از سوی مرزبانی ارائه کرد و به بیان برخی از اولویت‌ها و نیازهای این فرماندهی پرداخت.

کوردلان‌ تروریست توان مبارزه در میدان را ندارند

همچنین به گزارش تسنیم، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران‌ در بازدید از بخش‌های مختلف منطقه پدافند هوایی جنوب شرق، پایگاه شهید عبدالکریمی و منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش، توان رزمی و عملیاتی این یگان ها را ارزیابی کرد.

وی با تسلیت شهادت تعدادی از هم‌وطنان در حادثه تروریستی کرمان گفت: این رفتار کوردلانی است که توان مبارزه در میدان را ندارند و دست به کشتار افراد بی‌ سلاح می‌زنند.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: رژیم نامشروع صهیونیستی هم با حمایت پشتیبانی آمریکا و سایر کشورهای غربی، انتقام شکست سنگین و تاریخی خود از حماس را، از کودکان، زنان و غیرنظامیانی بی‌سلاح و بی‌دفاع می‌گیرد که البته هیچ چیز شکست خفت بار او را جبران نخواهد کرد و این خون‌های پاک سرعت سقوط رژیم آپارتاید صهیونیستی را بیشتر خواهد کرد.

امیر سرلشکر موسوی به اهمیت حضور مردم در انتخابات نیز اشاره و تصریح کرد: انتخابات عرصه بسیار مهم و سرنوشت ساز حضور مردم است و وظیفه ملی همه ماست که برای پیشرفت و سربلندی کشور و حل مشکلات، حضور گسترده و حداکثری در انتخابات داشته باشیم.

۲۷۲۱۸