شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ملوان#بازیکنان#پیام#جالب#تارتار#سربازهای#معروف

پیام جالب تارتار به سربازهای معروف

پیام جالب تارتار به سربازهای معروف

ورزش سه نوشت:مهدی تارتار اعلام کرد بازیکنان سربازی که انگیزه کافی برای حضور در ملوان را نداشته باشند، راهی پادگان خواهند شد.

مهدی تارتار که شب گذشته میهمان برنامه فوتبال برتر بود، در بخشی از گفت‌وگوی خود در این برنامه در خصوص بازیکنان سرباز صحبت کرد و با اشاره به حضور سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در این تیم در فصل گذشته اعلام کرد که بازیکنان بی‌انگیزه کمکی به تیم او نخواهند کرد.

من از همان تجربه سال گذشته ملوان استفاده می‌کنم. وقتی آقای مرادمند و آقای یزدانی آمدند، به هیچ وجه به ملوان کمک نکردند، چون انگیزه لازم را نداشتند. به خودشان هم کمک نشد. سیاوش یزدانی در آن مقطع یکی از بهترین دفاع وسط‌های کشور بود اما از همان مقطع افتش شروع شد و عقب ماند. نمی‌دانم باید چه کار کنیم که هم تیم‌های نظامی سودش را ببرند و هم یک‌سری بازیکنان که کیفیت بالایی دارند، صدمه نبینند. باید راهکاری در نظر بگیریم که آنهایی که انگیزه لازم را برای بازی کردن در تیم‌هایی مثل ملوان ندارند، اصلا نیایند و یک‌جور دیگری خدمت‌شان را بگذرانند.

بازیکن باید با دل و جان برای تیمش بازی کند و انگیزه لازم را برای ملوان داشته باشد. بنابراین ما تصمیم‌مان را گرفتیم. البته قانون تغییر کرد و تا آخر فصل تمدید کرد ولی اگر بخواهیم سربازی را بگیریم، قطعا با او صحبت می‌کنیم و اگر با جان و دل بازی نکند، ممکن است او را به پادگان بفرستیم‌. بازیکن باید فقط برای پیراهن ملوان سر و چشمش را بگذارد و مثل بقیه بازیکنان انگیزه داشته باشد.

ملوان تیم بزرگی است و سابقه سه قهرمانی جام حذفی دارد. اصلا هواداران نمی‌پذیرند که بازیکنی انگیزه نداشته باشد و اگر اینطور است، بهتر است که نیایند. هواداران روز اول به من گفتند ما از شما می‌خواهیم که با تعصب کار کنید و بازیکنان هرچه دارند در زمین بگذارند و با جان و دل بازی کنند. من هم روز اول به بازیکنان گفتم اینجا تیمی نیست که شما بخواهید در زمین راه بروید، اینجا باید بجنگید. هواداران باور من را در این تیم تغییر دادند و باوری را به من القا کردند که می‌شود با حداقل‌ها بهترین نتایج را گرفت. اینطور نیست که شما فقط سرمایه‌گذاری کنی و پول را ریخت و پاش کنی. با صمیمیت و همدلی هم می‌شود نتیجه گرفت.

251 251