شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو#قیمت#کیش

اجاره لندکروز چقدر آب می خورد؟ / لیست قیمت اجاره خودرو در کیش

اقتصاد اجاره لندکروز چقدر آب می خورد؟ / لیست قیمت اجاره خودرو در کیش

اجاره ماشین در کیش و ماشین‌سواری از لذت‌بخش‌ترین تفریحها در کیش است، در ادامه شرایط و قیمت اجاره خودرو در کیش را مشاهده می کنید.

رانندگی در جزیره کیش، به دلیل زیبایی خیابان‌ها و حضور خودروهای لوکس، یکی از مقصدهای گردشگری است. صرف نظر از سایر شهرها، بوق زدن در کیش ممنوع است و ترافیک نیز به ندرت اتفاق می‌افتد. اجاره ماشین نیز از جمله خدمات محبوب در این جزیره است. در فرآیند اجاره خودرو، شما یک توافق رسمی با شرکت رنت خودرو منعقد می‌کنید، که در آن برای مدت زمان مشخصی خودرو را اجاره کرده و پس از اتمام مدت تعیین‌شده، آن را به شرکت باز می‌گردانید.

انواع ماشین‌های اجاره‌ای در کیش

خودروهای اقتصادی: این گروه از ماشین‌ها نسبت به دیگر ماشین‌ها مدل‌های معمولی‌تری بوده و خدمات خاص را شامل نمی‌شوند و در نتیجه، هزینه اجاره آنها پایین‌تر است.

ماشین‌های شاسی بلند: اگر با خانواده به کیش سفر کنید، این گروه از ماشین‌ها گزینه مناسبی برای اجاره خودرو به شمار می‌آیند که نرخ اجاره آن از کف قیمت بالاتر است.

ماشین‌های اسپرت: این رده از ماشین‌ها اغلب جوان‌پسند، دو درب، بدون سقف و پرسرعت هستند. قیمت اجاره خودرو در کیش این گروه از ماشین‌ها نیز از خودروهای معمولی سطح بالاتری دارد. در ادامه جدولی از قیمت اجاره خودرو در کیش گردآوری کردیم.

اجاره-خودرو-در-کیش

سوالات متداول اجاره ماشین در کیش

مدت زمان اجاره ماشین در کیش از زمان تحویل ماشین به مسافر ۲۴ ساعت است و مسافر میتواند برای راحتی بیشتر خودرو را در فرودگاه تحویل دهد و یا تحویل بگیرد.

چند کیلومتر با ماشین در روز میتوانیم رانندگی کنیم؟

میزان رانندگی در مدت ۲۴ ساعت ۲۰۰ کیلومتر برای اتوموبیل مورد اجاره در نظر گرفته شده است.

اگر خودرو نقص فنی پیدا کند خسارت آن به عهده چه کسی است؟

نقص فنی خودرو در کیش درهنگام رنت ماشین اگر علت از استحلاک باشد با شرکت اجاره اتوموبیل است و اگر نقص خودرو به دلیل استفاده نادرست باشد هزینه آن به عهده مسافر خواهد بود.

قیمت بنزین در کیش چقدر است؟

قیمت بنزین در جزیره زیبای کیش همانند تمامی ایران است و تفاوتی ندارد.

قوانین راهنمایی و رانندگی در کیش به چه صورت است؟

قوانین راهنمایی رانندگی در کیش همانند همه جای دیگر کشور است با این تفاوت که بسیار دقیق تر و منظم تر مورد بررسی قرار میگیرد.

ظرفیت ماشین های مورد اجاره در جزیره کیش چقدر است؟

ظرفیت ماشین ها به ترنیب ۲ نفر برای ماشین های رودستر ۴ نفر برای ماشین های کوپه و هاچبک و ۵ نفر برای خودرو های سدان و ۷ نفر برای ماشین های شاسی بلند بزرگ مانند سانتافه و فورذچونر است.

در هنگام بروز تصادف رانندگی در کیش چه کاری باید انجام داد؟

در صورت تصادف در کیش لطفا ابتدا با راهنمایی و رانندگی ودر صورت نیاز با اورزانس تماس بگیرید و حتما شرکت اجاره ماشین را مطلع کنید.