شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مخالفان

نتانیاهو و کابینه‌اش به درد نمی‌خورند!

نتانیاهو و کابینه‌اش به درد نمی‌خورند!

مهر نوشت: رییس مخالفان نتانیاهو تاکید کرد که کابینه نتانیاهو برای مدیریت اراضی اشغالی مناسب نیستند.

به نقل از قدس الاخباریه، یاییر لاپید رییس مخالفان کابینه فعلی رژیم صهیونیستی اظهاراتی را علیه نتانیاهو و کابینه‌اش بیان کرد.

نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی تاکید کرد که بنی گانتز، گادی آیزنکوت و جدعون ساعر باید از کابینه جنگ رژیم صهیونیستی خارج شوند.

وی در ادامه دلیل این موضوع را نامناسب بودن نتانیاهو برای فرماندهی جنگ و نامناسب‌بودن نتانیاهو برای مدیریت اراضی اشغالی عنوان کرد.

لاپید تصریح کرد: حزبی برای آینده وجود خواهد داشت که برای هرگونه تغییری چه در انتخابات و یا کابینه جایگزین به نخست‌وزیری بنی گانتز، گادی آیزنکوت یا یولی ادلشتاین، ۲۴ رای مثبت می‌دهد.

این در حالی است که صبح امروز نیز شهرک‌نشینان ورودی اصلی پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) را مسدود کرده و برگزاری انتخابات زودهنگام و تغییر کابینه نتانیاهو را خواستار شدند. بر اساس گزارش منابع رسانه‌ای، معترضان مخالف کابینه نتانیاهو، مسیرهای منتهی به کنست را در قدس اشغالی بستند. این منابع افزودند معترضان که بیشتر آنها اعضای خانواده‌های اسیران صهیونیست در نوار غزه بودند، علاوه بر اجرای انتخابات زودهنگام، امضای فوری توافق مبادله اسیران با مقاومت فلسطین را خواستار شدند.

۳۱۰۳۱۰