شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پایان سال

بسته خبری / از احتمال تعیین حقوق ۲۵ میلیونی تا اعلام مبلغ عیدی و پاداش پایان سال

خودرو بسته خبری / از احتمال تعیین حقوق ۲۵ میلیونی تا اعلام مبلغ عیدی و پاداش پایان سال

در این بسته خبری آخرین اخبار اقتصادی و نیز قیمت‌ برخی از کالاهای اساسی در سطح بازار را برای شما فراهم کردیم. با ما همراه باشید.

کف حقوق ۲۵ میلیون تومان می‌شود؟

فاصله زیاد هزینه‌ها و دستمزد دریافتی کارگران باعث دلسردی از اشتغال در واحدهای تولیدی شده و اگر تورم مدیریت نشود افزایش زیر ۴۰ درصد حقوق به مصلحت کارگران نیست.

مبلغ عیدی و پاداش پایان سال اعلام شد

کلیه کارفرمایان و واحدهای مشمول قانون کار باید امسال حداقل ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و حداکثر ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان عیدی و پاداش پایان سال بپردازند.

قیمت طلا قله ۱۱ میلیون تومان را فتح کرد

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲میلیون و ۵۶۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خرید این سکه ها ممنوع
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: بارها نسبت به این موضوع هشدار داده‌ایم که مردم به هیچ وجه سکه‌ای که ضرب بانک مرکزی نیست را خریداری نکنند چراکه این سکه‌ها یا جعلی هستند و طلا نیستند یا اینکه عیار آنها پایین است.

یارانه معیشتی دی ماه کی واریز می‌شود؟

زمان واریز یارانه نقدی دی ماه اعلام شد.

اوضاع متفاوت مسکن در ایران

قیمت مسکن در ایران به یک بحران تبدیل شده است و بسیاری از کارشناسان برای توضیح این بحران از واژه «حباب نرخ مسکن» استفاده می‌کنند، اما دیگر اصطلاح حباب قیمتی برای بازار مسکن درست نیست، چراکه زمانی از این اصطلاح استفاده می‌شود که قیمتی غیرواقعی وجود داشته باشد؛ در حالی که اوضاع بازار مسکن در ایران متفاوت شده است.

قیمت خودرو در پیچ افزایش / دنا پلاس را چند بخریم؟

قیمت برخی از محصولات ایران خودرو را در این گزارش مشاهده می کنید.

بورس اوج گرفت

نمادهای پالایشی و پتروشیمی امروز وضعیت بهتری داشته و توانسته اند شاخص کل بورس را سبز کنند.

صعود نجومی قیمت این خودرو لوکس / قیمت پادشاه خودروهای آلمانی در بازار تهران

قیمت جدید انواع خودرو بی ام و را در این گزارش مشاهده می کنید.

جذب دانشجو معلمان قطعی شد؟

رییس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان با اشاره به تدریس ۵۷۰۹ دانشجومعلم در مدارس گفت: آموزش و پرورش در تلاش است تا بعد از مهرماه ۱۴۰۳ از دانشجومعلمان در مدارس استفاده نشود.