شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت#مرغ

قیمت مرغ/ قیمت گوشت مرغ/افزایش قیمت مرغ

قیمت فیله مرغ همچنان در اوج / کتف و بال کیلویی چند؟

قیمت مرغ در بازار با تغییرات اندکی همراه بود. در این گزارش می توانید جدید ترین قیمت مرغ در بازار را مشاهده کنید.

اقتصاد قیمت فیله مرغ همچنان در اوج / کتف و بال کیلویی چند؟

بازار مرغ را می توان یکی از بازارهای پر التهاب دانست که تغییر قیمت آن باعث کوچک شدن سفره های مردم خواهد شد. در این گزارش می توانید جدید ترین قیمت مرغ در بازار را مشاهده کنید.

قیمت گوشت مرغ در بازار روز برای تاریخ ۱۸ دی ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته گوشت جوجه کباب ران مرغ ۰.۹ کیلوگرم ۱۷۴ هزار تومان است.

قیمت-مرغ

قیمت گوشت مرغ چرخ کرده بسته بندی شده در بسته ۰.۵ گیلوگرم ۷۰ هزار تومان است. برای خرید ساق مرغ هم باید ۲۶۱ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت سینه مرغ هم امروز ۲۶۱ هزار تومان اعلام شده است.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی با اینکه مشکلی در تامین گوشت نداریم، گفت: بنابر برنامه ریزی صورت گرفته واردات گوشت قرمز به طور منظم در حال انجام است.

علیرضا پیمان پاک افزود: روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن گوشت گرم گوسفندی و گوساله در حال توزیع است تا از این طریق کمبود داخل کشور تامین شود.

پیمان پاک از کاهش قیمت گوشت داخلی خبر داد و گفت: نرخ گوشت تولید داخل طی هفته‌های اخیر به سبب توزیع گوشت وارداتی کاهش معناداری داشته است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع مرغ در بازار تهران را مشاهده کنید:

مرغ

قیمت

سینه مرغ بی استخوان

۱۹۹،۹۰۰

فیله مرغ

۲۱۹،۰۰

ران مرغ

۱۴۹،۹۰۰

کتف مرغ زعفرانی

۱۲۵،۰۰۰

ران و سینه مرغ بدون پوست

۱۶۹،۹۰۰

مرغ پاک شده درسته و بی پوست

۲۳۹،۹۰۰

مرغ پر کنده محلی

۲۴۳،۰۰۰

 

جدول بالا نشان می دهد که قیمت فیله مرغ، همچنان زیاد است و پاییت ترین قیمت را در جدول بالا، کتف مرغ به خود اختصاص داده است.

این نکته را باید در نظر گرفت که به دلیل گرانی گوشت، بیشتر مردم ترجیح می دهند تا از مرغ استفاده کنند. اما باید گفت که مرغ هم نسباتا قیمت بالایی دارد و باید گفت که قیمت قصابی ها با یکدیگر تفاوت دارد.

منبع: ایسکانیوز