شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت#افزایش قیمت#نهنگ#های#کاردانو#دست#شدند#راه#است؟

بازار ارزهای دیجیتال | بازار رمزارز | نهنگ کاردانو

نهنگ های کاردانو دست به کار شدند / افزایش قیمت در راه است؟

افزایش فعالیت‌ نهنگ‌ها در بازار کاردانو (ADA) گمانه‌زنی‌ها را در مورد آغاز یک روند صعودی احتمالی که می‌تواند ارزش این ارز دیجیتال را به ‌طور قابل‌توجهی تقویت کند، افزایش داده است.

اقتصاد نهنگ های کاردانو دست به کار شدند / افزایش قیمت در راه است؟

بلاک چین، فناوری نوین است که امکان ثبت و انتقال داده‌ها را به صورت غیرمتمرکز، شفاف و مطمئن فراهم می‌کند. بلاک چین‌های نسل اول مانند بیت کوین، تنها قابلیت انجام تراکنش‌های مالی را داشتند، بلاک چین‌های نسل دوم مانند اتریوم، علاوه بر تراکنش‌های مالی، قابلیت اجرای قراردادهای هوشمند را نیز داشتند. قرارداد هوشمند، برنامه‌ای کامپیوتری است که منطق و شروط تفاهم را به صورت خودکار و قابل‌اعتماد پیاده‌سازی می‌کند.

با این حال، بلاک چین‌های نسل دوم همچنان با مشکلات مقیاس‌پذیری، پایداری و امنیت روبرو بودند؛ بلاک چین‌های نسل سوم، سعی دارند با حل این مشکلات، گسترده‌ترین و جامع‌ترین پلتفرم بلاک چین را ارائه دهند. کاردانو (Cardano)، شبکه بلاک چین نسل سومی است که با هدف افزایش اعتماد، مقیاس‌پذیری و پایداری شبکه خود طراحی شده است.

کاردانو (Cardano) شبکه بلاک چین نسل سوم است که هدف اصلی آن ایجاد یک پلتفرم قابل اعتماد، مقیاس‌پذیر و پایدار برای اجرای قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز است. این شبکه از الگوریتم اثبات سهام (Proof of Stake) با نام Ouroboros استفاده می‌کند. در این الگوریتم، دارندگان توکن ADA، ارز دیجیتال کاردانو، می‌توانند در تولید بلاک‌ها و تأمین امنیت شبکه مشارکت کنند. Ouroboros به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین و امن‌ترین الگوریتم‌های اثبات سهام شناخته می‌شود و با استفاده از ریاضیات و تئوری بازی، تعادل بین کارایی و امنیت را تضمین می‌کند.

الگوریتم Ouroboros، همچنین به کاردانو این قابلیت را می‌دهد که با حفظ همسوسازی با شبکه، تعداد تراکنش‌های قابل پردازش در هر ثانیه را افزایش دهد. کاردانو همچنین از روش علمی و تحقیقات دانشمندان برای بهبود و توسعه شبکه خود استفاده می‌کند. ارز دیجیتال کاردانو، رمزارزی غیرمتمرکز است که روی شبکه بلاک چین کاردانو اجرا می‌شود و ADA نام دارد؛ این رمزارز به عنوان سوخت برای اجرای قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز در شبکه کاردانو استفاده می‌شود و از زمان انتشارش در سال ۲۰۱۷، تاکنون، به عنوان یکی از بزرگترین رمزارز‌ها، بر اساس ارزش بازار شناخته می‌شود.

افزایش فعالیت‌ نهنگ‌ها در بازار کاردانو (ADA) گمانه‌زنی‌ها را در مورد آغاز یک روند صعودی احتمالی که می‌تواند ارزش این ارز دیجیتال را به ‌طور قابل‌توجهی تقویت کند، افزایش داده است.

بر اساس ویدیوی جدیدی که توسط کانال یوتیوب AltcoinBuzz به اشتراک گذاشته شده، انباشت ارز دیجیتال ADA توسط نهنگ‌ها از اواخر سال گذشته رشد قابل‌توجهی داشته است. طبق گزارش‌ها، نهنگ‌ها از آن زمان تاکنون، حدود ۱۴ میلیون دلار ADA خریداری و انباشت کرده‌اند.

به گفته تیم AltcoinBuzz، افزایش انباشت ADA توسط نهنگ‌ها می‌تواند نشان‌دهنده این موضوع باشد که قیمت این ارز دیجیتال برای حرکت به سمت هدف ۰٫۷ دلار آماده می‌شود.

در همین حال، تعداد آدرس‌های فعال روزانه کاردانو هم از ابتدای سال جدید افزایش چشمگیری داشته است. بر اساس داده‌های پلتفرم IntoTheBlock، تعداد کاربران فعال روزانه در این شبکه در چند روز گذشته افزایش یافته و به بیش از ۴۷ هزار رسیده است.

در زمان نگارش این خبر، این رقم حتی بیشتر شده و به ۵۰٫۲۶ هزار نفر افزایش یافته است.

جهش اخیر فعالیت‌ها در شبکه کاردانو، نشان‌دهنده احساسات مثبت پایدار در مورد این دارایی دیجیتال است. در همین حال، تیم کاردانو نیز بر تعهد خود برای تمرکز بر توسعه این شبکه تاکید کرده است.

لازم به ذکر است که ماه گذشته، کاردانو به عنوان برترین پروژه ارز دیجیتال با بیشترین فعالیت توسعه‌ای معرفی شد.

در زمان نگارش این خبر، ارز دیجیتال کاردانو با قیمت ۰٫۵۲۶ دلار معامله می‌شود.

 

منبع: رمزارز نیوز