شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#ارتش

کنایه سردار سپاه به تروریست‌ها و دشمنان: تصور می‌کنند با رعب و وحشت می‌توانند مردم و جوانان را از مکتب حاج قاسم دور کنند

کنایه سردار سپاه به تروریست‌ها و دشمنان: تصور می‌کنند با رعب و وحشت می‌توانند مردم و جوانان را از مکتب حاج قاسم دور کنند

ایرنا نوشت: فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران با بیان اینکه جبهه مقاومت اراده خود را بر دشمن تحمیل کرد، گفت: اراده مقاومت رژیمی را که خود را ارتش چهارم و پنجم جهان و ارتش اول منطقه می‌داند در کمتر از ۷۲ ساعت او را با سقوط حتمی و فروپاشی مواجه کرد.

سردار حسن حسن‌زاده در سومین جشنواره کارمند تراز مکتب حاج قاسم سلیمانی گفت: مهمترین ویژگی مکتب حاج قاسم مردمی بودن، مردمی رفتار کردن، به فکر مردم بودن و در اولویت قرار دادن حل مشکلات مردم است که باید توسط کارمندان و کارکنان دنبال شود.

وی افزود: مدیران باید همانند حاج قاسم از خودشان بگذرند و تمام عیار حل مشکلات مردم را در راس امور خود قرار بدهند و در یک کلام باید همانند شهید حاج قاسم سلیمانی در همه ابعاد مردم را ولی‌نعمت خود بدانیم.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران با اشاره به حادثه تروریستی در کرمان، تاکید کرد: تصور می‌کنند با رعب و وحشت می‌توانند مردم و جوانان را از مکتب حاج قاسم دور کنند. سردار سلیمانی علیه استکبار جبهه ایجاد کرد.

سردار حسن‌زاده تصریح کرد: اینکه دشمن امروز اینقدر در هراس و نگرانی است به این دلیل است که مکتب حاج قاسم سلیمانی روز به روز در حال توسعه است و روز به روز به دلداگان و شیفتگان این مکتب اضافه می‌شود.

فوج فوج به عاشقان و شیفتگان و دلداگان مکتب قاسم سلیمانی اضافه می‌شود

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران خاطرنشان کرد: دشمنان برآوردهای غلط دارند که تصور می‌کنند می‌توانند با رعب و وحشت مردم و ملت و جوانان را از مکتب سردار سلیمانی دور کنند و به ازای هر قطره خونی که به زمین ریخته می‌شود فوج فوج به عاشقان و شیفتگان و دلداگان مکتب قاسم سلیمانی اضافه می‌شود و از همان شب دیدید که عاشقان مزار حاج قاسم سلیمانی چگونه و با چه اشتیاق مضاعفی در آنجا حضور پیدا کردند.

سردار حسن‌زاده اظهار کرد: در همین تهران در روز سیزدهم دی‌ماه در مراسم سالگرد حاج‌قاسم سلیمانی، علیرغم اینکه در کرمان عملیات تروریستی انجام شده بود و ما نگران بودیم و گفتیم اینقدر تبلیغ نکنید مردم بیش از سال‌های گذشته برای حضور در مصلی حرکت کردند و این آثار خون شهدای گرانقدر ما است.

وی یادآور شد: آن‌هایی که عملیات طوفان الاقصی را طراحی و اجرا کردند، دانش‌آموختگان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی هستند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی و دشمنان مقاومت امروز به شدت زخم خورده‌اند اظهار کرد: اینکه می‌بینید دشمنان، زائرین حاج قاسم سلیمانی را به شهادت می‌رسانند، به این دلیل است که به خوبی می‌دانند آنها دانش آموختگان مکتب حاج قاسم هستند که خودشان این عملیات را با این عظمت طوفان الاقصی طراحی و اجرایی می‌کنند و به سرانجام می‌رسانند.

سردار حسن‌زاده افزود: اراده مقاومت رژیمی را که خود را ارتش چهارم و پنجم جهان و ارتش اول منطقه می‌داند در کمتر از ۷۲ ساعت او را با سقوط حتمی و فروپاشی مواجه کرد.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت اراده خود را بر دشمن تحمیل کرده است، اظهار کرد: صهیونیست‌ها تلاش کردند تا القا کنند که روابط‌شان با اعراب عادی شده است، اما دقیقاً در همان نقطه‌ای که سعی کردند به دنیا القا کنند که روابط عادی‌سازی و یک شأن و اعتبار سیاسی برای این رژیم منحوس ایجاد شده است، می‌بینیم که به واسطه این پیروزی مردم غزه و جنایت‌هایی که این رژیم علیه مردم فلسطین انجام می‌دهد، صدها هزار نفر از مردم نقاط مختلف جهان این جنایت‌ها را محکوم کرده و از مقاومت مردم غزه حمایت می‌کنند.

وی بیان کرد: حمایت مردم جهان از مقاومت یعنی تایید تفکر انقلاب اسلامی یعنی تایید مکتب حاج قاسم سلیمانی.

۲۱۹۲۱۵