شهر خبر

پاسخ قاطعانه ایران به رجزخوانی دشمن در مرزها به روایت فرمانده ارشد ارتش

پاسخ قاطعانه ایران به رجزخوانی دشمن در مرزها به روایت فرمانده ارشد ارتش

فارس نوشت: امیر حیدری با اشاره به مقابله نیروی زمینی ارتش با منافقین و اشرار در مرزهای کشور،تأکید کرد: نیروی زمینی ارتش با قدرت در مرزها حاضر شده و پاسخ رجزخوانی دشمن را داده است.

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز (یکشنبه 17 دی ماه) در همایش بزرگداشت مقام زن که در ستاد فرماندهی نزاجا برگزار شد، با تسلیت شهادت تعدادی از هم‌وطنان در اقدام تروریستی اخیر در کرمان اظهار داشت: صراط مستقیم، مسیری است که خداوند متعال به هر بنده‌ای توفیق قرار گرفتن در این مسیر را داد، آن بنده رستگار می‌شود.

وی ادامه داد: انبیا و ائمه، همه برای این آمدند که بندگان را به صراط مستقیم هدایت کنند و امروز ولایت فقیه حجت و راهنمای ما به صراط مستقیم است که باید شکرگزار این نعمت بزرگ باشیم.

ویژگی‌های ناو «ابومهدی المهندس» به روایت سردار سپاه/ سردار تنگسیری: برای تولید قدرت زمین‌ها و امکانات خود را هم فروخته‌ایم

قدرت پهپادی ایران برای مقابله با تهدیدات به روایت فرمانده ارشد ارتش

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تبریک ایام میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز مادر، عنوان کرد: روز مادر، فرصتی برای پاسداشت مقام شامخ مادر است و در این روز باید بیش از پیش به مقام والای مادر احترام گذاشت و قدردان زحمات این عزیزان بود.

امیر حیدری با اشاره به مقابله نیروی زمینی ارتش با منافقین و اشرار در مرزهای کشور، گفت: بخشی از اقدامات نیروی زمینی، حفاظت و حراست از مرزهاست و هم‌اکنون یگان‌های مختلف نیروی زمینی در چهار گوشه کشور حضور دارند.

وی، اظهار کرد: هرگاه دشمنان علیه منافع ما رجزخوانی کردند، نیروی زمینی ارتش با قدرت در مرزها حاضر شده و پاسخ رجزخوانی دشمن را داده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، افزود: البته فعالیت‌های نیروی محوری ارتش، محدود به مسایل نظامی نیست و در مواقع مختلف نظیر بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و… و همچنین شیوع بیماری کرونا، در خط مقدم کمک به مردم حضور داشته است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ایام اربعین حسینی (ع) اشاره و تصریح کرد: ایام اربعین حسینی (ع) نمایشگاه دیگری از مجاهدت‌ها و فعالیت‌های خالصانه کارکنان جوان و ولایی نیروی زمینی ارتش است که این عزیزان با حضور در مسیرهای حرکت زائران ابا عبدالله الحسین (ع)، به خدمت به این عزیزان می‌پردازند که برپایی بیمارستان سیار، یکی از این اقدامات در خدمت به زائران است.

27218