شهر خبر

ردصلاحیت گسترده کاندیداهای حزب اعتدال و توسعه /ردصلاحیت شدگان شورای نگهبان به اندازه دو سه دوره گذشته داوطلبان مجلس است

ردصلاحیت گسترده کاندیداهای حزب اعتدال و توسعه /ردصلاحیت شدگان شورای نگهبان به اندازه دو سه دوره گذشته داوطلبان مجلس است

فرهیختگان نوشت: سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: نه‌تنها من، بسیاری از اعضای شورای مرکزی و دفتر سیاسی حزب هم متاسفانه رد شدند.

جواد هروی، سخنگوی حزب اعتدال و توسعه ضمن اینکه گفت عدم تاییدها به داوطلبان اعلام نمی‌شود از ردصلاحیت خود توسط هیات‌های نظارت خبر داد و گفت: «معمولش این بود نتایجی که روز پنجشنبه و ابتدای جمعه اعلام شد به این معنی بود که آن‌ها تایید شده بودند؛ افرادی که نتایجی تا ظهر روز جمعه به آن‌ها اعلام نشده بود، یعنی رد شده بودند. بنده ردصلاحیت شدم. نه‌تنها من، بسیاری از اعضای شورای مرکزی و دفتر سیاسی حزب هم متاسفانه رد شدند. در استان‌ها هم بسیاری از داوطلبانی که از طرف حزب نام‌نویسی کردند، ردصلاحیت شدند. تعداد افراد ردصلاحیت‌شده خیلی زیاد است. تعداد کسانی که تایید صلاحیت شدند از کسانی که ردصلاحیت شدند، بسیار کمتر است.»

جواد هروی: ردصلاحیت شدم اما اعتراض نخواهم کرد /بیشتر اعضای شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه ردصلاحیت شدند

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه درباره اینکه با توجه به ردصلاحیت‌هایی که صورت گرفته آیا لیستی منتشر خواهد شد نیز گفت: «بستگی دارد حزب چه تصمیمی خواهد گرفت. چیزی که شورای نگهبان اعلام کرده بود این بود که ۱۱ هزار نفر تایید شدند، طرف دیگر ماجرا هم این است که ۱۳ هزار نفر دیگر هم تایید نشدند و این تعداد به اندازه دو سه دوره گذشته داوطلبان مجلس است.»

۲۷۲۱۸