شهر خبر

عکس‌| زخم و تورم زانوی بیرانوند پس از مصدومیت

عکس‌| زخم و تورم زانوی بیرانوند پس از مصدومیت

ورزش سه نوشت: علیرضا بیرانوند به خاطر تورم و زخم ایجادشده روی زانوی خود و درد ناشی از آن در تمرین امروز تیم ملی حضور نداشت.

مصدومیت دروازه‌بان شماره یک تیم ملی در جریان دیدار روز گذشته ایران مقابل بورکینافاسو موجی از نگرانی را برای اهالی فوتبال ایجاد کرد. بیرانوند در اثر برخوردی که با مهاجم بورکینافاسو داشت و ضربه‌ای که به زانویش زده شد، با مداوای پزشکان توانست تا پایان نیمه اول برای ایران بازی کند.

بعد از بازی پزشکان تیم ملی پای مصدوم بیرانوند که هنوز درد داشت را معاینه کردند و مشخص شد مصدومیت او جدی نیست. با این حال دروازه‌بان ایران امروز ریسک نکرد و در تمرین ریکاوری حضور نداشت.

1975541

بیرانوند هنگام برگزاری تمرین ریکاوری ملی‌پوشان کنار زمین نشست و نظاره‌گر شد. او البته با نظر پزشکان با توجه به دردی که داشت یخ‌درمانی کرد تا دوران نقاهت را زودتر طی کند و به ترکیب ایران برگردد.

در تمرین امروز آثار تورم در زانوی بیرانوند به طور واضح مشخص است؛ تورمی که البته ناشی از پارگی یا کشیدگی نیست و به خاطر ضربه ایجاد شده است. همچنین آثار زخم ایجادشده با استوک بازیکن بورکینافاسو هم روی زانو و بالای ساق بیرانوند مشخص است.

1975542

با این تفاسیر بیرانوند فعلا زیر نظر پزشکان تیم ملی کار می‌کند و به استراحت می‌پردازد. شاید این مصدومیت جزئی باعث غیبت بیرانوند مقابل اندونزی هم بشود تا با ریسک کمتری آماده مسابقات دور گروهی جام ملت‌های آسیا شود.

258 258