شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سینما#قیمت

بلیت سینما/ قیمت بلیت سینما/ سینما

قیمت بلیت سینما بالاخره گران شد / برای دیدن یک فیلم چقدر باید هزینه کرد؟

طبق اخبار رسیده، قیمت بلیت سینماها با افزایش روبرو شده است. بر همین اساس، قیمت بلیت در سینماهای مدرن بین ۴۰ تا ۸۰ هزار تومان و در سینماهای ممتاز نیز بین ۲۵ تا ۶۰ هزار تومان خواهد بود.

اقتصاد قیمت بلیت سینما بالاخره گران شد / برای دیدن یک فیلم چقدر باید هزینه کرد؟

قیمت بلیت سینماها از این هفته، طی روزهای مختلف، با روندی شناور، بین ۴۰ تا ۸۰ هزار تومان در سینماهای مدرن خواهد بود. قیمت بلیت در سینماهای ممتاز نیز بین ۲۵ تا ۶۰ هزار تومان در نوسان خواهد بود تا مخاطبان، بر مبنای وقت و مقتضیات مالی خود، به تماشای فیلم بنشینند.

گفتنی است افزایش قیمت بلیت همواره با چالش‌ها و انتقاداتی از جانب مردم و برخی رسانه‌ها همراه بوده است. مقدار افزایش قیمت بلیت در این طرح به گونه‌ای محاسبه شده تا بتواند به بهبود وضعیت اقتصادی در صنعت سینما کمک کرده و انتظار می‌رود که این اقدام به تعادل میان مخاطبان و صنعت سینما کمک کند.

افزایش قیمت بلیت سینما موافقان و مخالفانی دارد؛ افراد موافق با این طرح قیمت بلیت را با قیمت چیپس و پفک مقایسه می‌کنند و مخالفان نیز ریزش شدید مخاطب را از تبعات گران شدن بلیت می‌دانند.

قیمت بلیت‌های سینما از ۲۰ هزار تومان تا ۶۰ هزار تومان در سال گذشته نرخ‌گذاری شده بود و حال قرار است با اختیار سینمادارها در سانس‌های پیک تا ۸۰‌ هزار تومان افزایش پیدا کند. هفته گذشته روح الله سهرابی، مدیرکل دفتر نظارت، گفت طبق مصوبه و پیشنهاد شورای صنفی نمایش و موافقت رییس سازمان سینمایی پس از بررسی‌های کارشناسی و ارزیابی همه شرایط تولید و عرضه، قیمت‌گذاری شناور را تایید کرد.

 

 

منبع: اکو ایران