شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#قاچاق

همکاری «جفری اپستین»، قاچاقچی دختران نابالغ با موساد برملا شد

همکاری «جفری اپستین»، قاچاقچی دختران نابالغ با موساد برملا شد

طبق اسناد جدید منتشره، جفری اپستین، سازمان دهنده قاچاق و استثمار جنسی دختران کم سن و سال با سازمان اطلاعاتی اسرائیل، موساد همکاری می‌کرده است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از دیلی میل، این همکاری به زمانی بر می گردد که ایهود باراک، نخست وزیر اسبق اسرائیل، رئیس موساد بود و با اپستین رابطه دوستانه داشت.

«آری بن مناشه» مامور سابق موساد در مصاحبه با راشاتودی از دوستی نزدیک میان این دو نام برده که باعث ایجاد سو ظن در مورد آگاهی باراک از فعالیت‌های غیرقانونی اپستین می‌شود.

موضوع زمانی پیچیده‌تر می‌شود که گفته می‌شود خانم گیلین ماکسول، شریک جرم اپستین برای موساد کار می‌کرده و اپستین از طریق دخترماکسول به موساد معرفی می‌شود.

طبق اسناد منتشر شده ایهود باراک و اپستین حداقل ۳۶ بار با هم ملاقات کرده و این درست زمانی است که دختران کم سن و سال وارد جزیره اپستین شده‌اند.

انگیزه این تعاملات ایجاد شبکه‌ای از دختران بود که به نفع اسرائیل جاسوسی کرده و از سیاستمداران آمریکایی اطلاعات لازم را به سرقت ببرند.

افرادی در این بین شناسایی شده‌اند که به اپستین در فریب دختران زیر سن قانونی کمک کرده‌اند و در این میان دختر غول رسانه‌ای انگلیسی رابرت ماکسول است که این داستان را پیچیده‌تر کرده است.

در پرونده اپستین بیل کلینتون رئیس جمهور اسبق آمریکا نیز درگیر بوده و در یکی از موارد متهم است که مجله vanity Fair را تحت فشار قرار داده تا از انتشار مقاله افشاگرانه علیه شبکه فحشای اپستین خودداری کند.

پس از افشای اسامی جدید، افکار عمومی به شدت دنبال پاسخ به سوالات جدید بوده و ابعاد گسترده‌تری از رابطه افراد مشهور و سیاستمدار و سازمان‌های اطلاعاتی با اپستین را برملا می‌کند.

۵۶۵۶