شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران

قیمت گوشی | گوشی سامسونگ |گوشی آیفون

بهترین گوشی های مناسب عکاسی در بازار ایران

بهترین گوشی موبایل از نظر کارشناسان در زمینه عکاسی و ثبت تصاویر در سال گذشته (۲۰۲۳) انتخاب شد.

اقتصاد بهترین گوشی های مناسب عکاسی در بازار ایران

بهترین گوشی‌های موبایل برای سال ۲۰۲۳ معرفی شدند. بلاگری معروف در یوتیوب بهترین تلفن های همراه سال ۲۰۲۳ در دسته‌های مختلف را منتشر کرد. با وجود اینکه که گوشی آیفون سال ۲۰۲۲ فقط یک جایزه کسب کرد، سال ۲۰۲۳ در دو بخش مختلف از جمله بهترین موبایل مناسب عکاسی انتخاب شد.

دسته‌بندی‌های ۲۰۲۳ بسیار همانند سال ۲۰۲۲ هستند و فقط چند تفاوت دارند. هم اکنون یک دسته‌بندی جدید برای گوشی‌ بازشو و دسته‌ای دیگر برای بهترین موبایل با بالاترین ارزش خرید وجود دارد.

برخی از دسته بندی ها عبارتند از: بهترین موبایل با سایز بزرگ، بهترین گوشی با سایز کوچک، بهترین دوربین در موبایل، بهترین موبایل از نظر شارژدهی، بهترین موبایل با بیشترین ارزش خرید و بهترین گوشی سال.

اپل آیفون ۱۵ پرو امسال در یک دسته برنده شد: بهترین دوربین.

به گفته‌ی کارشناسان، تلفن های همراه دیگری هستند که تصاویر بهتری نسبت به آیفون به خصوص با زوم ثبت می‌کنند، اما گوشی اپل هنوز هم ارزشمندترین گزینه برای ثبت ویدیو است. 

با توجه به پیشرفت چشمگیر گوشی‌های هوشمند در قابلیت‌های تصویربرداری، طی سال‌های گذشته شاهد افول وحشتناک آمار فروش دوربین عکاسی بوده‌‌ایم. این موضوع تا جایی پیش رفته است که برخی رده‌های دوربین عکاسی مانند دوربین‌های ساده‌ی خانگی در حال انقراض هستند؛ زیرا دیگر توان رقابت با گوشی‌های هوشمند را ندارند. پیشرفت دوربین و توانایی گوشی‌های هوشمند باعث می‌شود تا بسیاری از کاربران برای رفع نیاز‌های خانگی یا حتی نیمه‌حرفه‌ای خود صرفاً به خرید گوشی هوشمند بسنده کنند.

پیش از این گلکسی A۱۳ در بازه قیمتی ۷ میلیون تومان پیشنهاد می‌شد اما با کاهش قیمت «گلکسی A۱۴» و ورود نسخه ۴/۱۲۸ گیگابایت آن به این بازه، تبدیل به مدلی باارزش‌تر شده است. کهکشانی A۱۴ در کنار تغییر و تحول در بخش طراحی و استفاده از زبان‌ طراحیِ مشابه پرچمداران سری S، در زمینه سخت‌افزاری و قدرت تراشه نیز تا ۲ برابر قوی‌تر ظاهر می‌شود. از سوی دیگر وجود یک گیگابایت رم بیشتر به بهبود عملکرد چندوظیفگی آن کمک شایان‌ذکری می‌کند.

بنابراین به‌جرئت می‌توان گفت که با بهترین گوشی اندرویدی چند سال اخیر طرف هستیم که چه از نظر سخت‌افزاری و چه ویژگی‌های عکس‌برداری و فیلم‌برداری عملکردی فوق‌العاده را از خود به‌جا می‌گذارد.

 

 

 

منبع: ایران جیب