شهر خبر

برد سخت تیم ملی در بازی خداحافظی!

برد سخت تیم ملی در بازی خداحافظی!

تیم ملی ایران در یک بازی دوستانه بورکینافاسو را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های ملی فوتبال ایران و بورکینافاسو از ساعت ۱۸ امروز (جمعه) در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه المپیک کیش به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری دو بر یک ایران به پایان رسید.

مهدی طارمی و امید ابراهیمی در این بازی برای ایران گل زدند و محمد کوناته گل بورکینافاسو را به ثمر رساند.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، میلاد محمدی، سیدمجید حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، صادق محرمی، سامان قدوس، سعید عزت‌اللهی، محمد محبی، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و شهریار مغانلو.

ترکیب بورکینافاسو: هیلیل کوناته، آسوفو دایو، آدامو ناگالو، استیو یاگو، رزاق گویبره، بلاتی توره، آداما گوییرا، عزیز کی، الکس بانگری، محمد کوناته و فیصل تاپسوبا.

دقیقه ۵: روی کرنر ارسالی، طارمی با ضربه قیچی برگردان قصد داشت دروازه حریف را باز کند که ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۷: شوت محمد محبی از پشت محوطه جریمه با فاصله چند متری از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۱۰: ارسال محمدی از جناح چپ زمین ارتفاع نگرفت و در محوطه جریمه به مهدی طارمی رسید که مهار توپ و شوت فنی او را کوناته به زیبایی راهی کرنر کرد.
دقیقه ۱۲: کوناته روی توپ ارسالی از سمت راست صاحب موقعیت خوبی شد که نتوانست ضربه آخر را بزند و برخوردی با بیرانوند داشت که منجر به مصدومیت نه چندان جدی گلر ایران شد.
دقیقه ۱۴: شوت راه دور بازیکن بورکینافاسو در اختیار بیرانوند قرار گرفت.

دقیقه ۲۱: ارسال محمدی و ضربه سر مغانلو در دستان هیلیل کوناته قرار گرفت.

دقیقه ۲۳: فرار سریع میلاد محمدی از سمت چپ زمین و ارسال زمینی خطرناک او از مقابل دروازه و پای مغانلو عبور کرد و پس از تیرک دوم به جهانبخش رسید، اما ضربه او هم راه به جایی نبرد و بعد از برخورد با گویبره راهی کرنر شد.

دقیقه ۳۷: سرتوپ و ارسال محمد محبی از سمت چپ زمین به مقابل تیرک دوم را جهانبخش می‌توانست تبدیل به گل کند که مدافع بورکینافاسو زودتر به توپ رسید و آن را به کرنر فرستاد.
دقیقه ۳۸: سانتر سامان قدوس از کرنر سمت راست خطرناک بود و به مهدی طارمی رسید که ضربه این بازیکن به تیرک افقی برخورد داشت و به بیرون رفت.
دقیقه ۴۱: ضربه ایستگاهی سامان قدوس به دیوار دفاعی بازیکنان بورکینافاسو برخورد کرد و در ریباند هم دفع مدافع حریف به جهانبخش برخورد داشت و به اوت رفت.
دقیقه ۴۱: جهانبخش پاس دریافتی از طارمی را به او برگرداند و این مهاجم را در موقعیت تک به تک قرار داد که شوت فنی و بغل پای این بازیکن را گلر بورکینافاسو به زیبایی راهی کرنر کرد.


دقیقه ۵۸: سانتر حاج صفی از روی ضربه ایستگاهی در سمت چپ زمین در یک رفت و برگشت نزدیک بود تبدیل به گل شود که گلر بورکینافاسو به شکل عجیبی توپ را جمع کرد.

دقیقه ۶۱: ارسال یوسفی از جناح راست زمین را رضا اسدی رها کرد تا توپ به مهدی قایدی برسد، اما ضربه او در موقعیت عالی و تک به تک را گلر بورکینافاسو بازهم با درخشش خود راهی کرنر کرد.

دقیقه ۶۸: شوت نوک پای رضا اسدی در اختیار گلر بورکینافاسو قرار گرفت.

دقیقه ۸۴: شوت پای چپ آریا یوسفی از پشت محوطه جریمه دقت لازم را نداشت و از بالای دروازه رد شد.

۲۵۸ ۲۵۸