شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید#فوتبال#تیم فوتبال

حمله راموس به هواداران خودی روی آنتن زنده!

حمله راموس به هواداران خودی روی آنتن زنده!

ایرنا نوشت: ستاره اسبق تیم فوتبال رئال مادرید پس از شکست تیم جدیدش یعنی سویا برابر اتلتیک بیلبائو، روی آنتن زنده و در حالی که مصاحبه می‌کرد، از خجالت هواداران خودی درآمد!

سرخیو راموس، ستاره اسبق رئال و فعلی سویا، پس از شکست ۲ بر صفر این تیم برابر بیلبائو در ورزشگاه سانچز پیسخوآن، در حال مصاحبه با یک رسانه برخط اینترنتی، بر سر هواداران خودی که از شکست ناراحت بودند، فریاد کشید و به آنها فحاشی کرد!

این نهمین شکست سویا در ۱۹ بازی در این فصل از لالیگا بود و راموس ۳۷ ساله در جریان مصاحبه با DAZN از کوره در رفت و به هواداران خودی گفت مه «خفه شوید و کمی احترام بگذارید»!

مرد اسپانیایی که به رفتارهای خشن و دریافت کارت‌های زرد و قرمز متعدد در دوران فوتبالی شهرت دارد، رو به جمعیت گفت: ما در حال مصاحبه کردن هستیم، کمی احترام بگذارید. به مردم و باشگاه احترام بگذارید. خفه شوید و گورتان را گم کنید!

سویا در این ۱۹ بازی تنها سه بار موفق به کسب پیروزی شده است و با منطقه سقوط تنها یک امتیاز فاصله دارد. این تیم امسال دوبار سرمربی خود را اخراج کرده‌اند. پس از برکناری خوزه لوئیس مِندیلیبار و همچنین دیگو آلونسو، کیکه سانچز به عنوان سرمربی هدایت این تیم را عهده‌دار شده است.

رابطه راموس با هواداران سویا همواره پر فراز و نشیب بوده است. او که فارغ‌التحصیل آکادمی این باشگاه است، در نوجوانی به تیم اول راه پیدا کرد و نحوه جدایی و انتقال او به رئال در سال ۲۰۰۵، برخی هواداران سویا را عمیقا خشمگین و ناراحت کرد.

او در دوران حضور در رئال، برای شادی بعد از یکی از گل‌هایش به سویا، دست‌هایش را به حالت فنجان روی گوش‌هایش قرار داد؛ این نوع شادی معمولا برای تحریم هواداران حریف استفاده می‌شود. راموس تابستان پارسال، پس از ۱۶ سال حضور در رئال و ۲ سال هم بازی در پی‌اس‌جی، به سویا بازگشت که البته چندان به مذاق برخی هواداران این تیم خوش نیامد.

257 251