شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دنا پلاس#شرایط#ثبت#نام#دنا#پلاس#بدون#قرعه#کشی#ویژه#۱۴۰۲

شرایط ثبت نام دنا پلاس بدون قرعه کشی ویژه دی ۱۴۰۲

خودرو شرایط ثبت نام دنا پلاس بدون قرعه کشی ویژه دی ۱۴۰۲

فروش اقساطی ایران خودرو ویژه دی ماه ۱۴۰۲ آغاز شد.

ایران خودرو یکی از شرکت‌های خودروسازی بزرگ در ایران است. این شرکت در سال ۱۳۵۱ تأسیس شده و در تولید و عرضه انواع خودروهای سواری، وانت و اتوبوس فعالیت می‌کند. برخی از خودروهای معروف ایران خودرو عبارتند از سمند، پراید، تیبا و دنا. همچنین این شرکت در طول سال‌ها به عنوان مشتری فعال در حوزه خودروسازی بین‌المللی مشغول به فعالیت بوده و با شرکت‌های بزرگی مانند پژو و رنو همکاری داشته است.

ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی و با اقساط ۶ ماهه آغاز شده است. بر اساس اطلاعیه جدید پیش فروش ایران خودرو موعد تحویل نیز ۹۰ روزه است. در ادامه جزییات کامل را بخوانید.

شرایط ثبت نام دنا پلاس بدون قرعه کشی ۱۴۰۲

ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو مربوط به خودروی دنا پلاس اتوماتیک آپشنال است. بر اساس اطلاعیه  قیمت کارخانه ایران خودرو دی ۱۴۰۲ برای فروش این خودرو در نظر گرفته شده است. موعد تحویل خودروهای ایران خودرو برای این طرح ۹۰ روزه اعلام شده است. البته این در صورتی است که متقاضیان کل مبلغ را یکجا پرداخت کنند. در غیراین صورت موعد تحویل دنا پلاس خرداد و تیرماه سال آینده خواهد بود. جزییات بیشتر را در تصویر زیر بخوانید.

فوری ؛ آغاز ثبت نام فروش اقساطی ایران خودرو ۱۴۰۲ / تحویل ۹۰ روزه + لینک سایت دی‌ماه

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی ۱۴۰۲ / سایت ثبت نام دنا

تکمیل مراحل ثبت نام بدون قرعه کشی دتا پلاس تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

شرایط ثبت نام دنا پلاس بدون قرعه کشی ۱۴۰۲

شرایط ثبت نام ایران خودرو دی 1402 /  زمان ثبت نام ایران خودرو

افرادی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند و اسامی ایشان در بخش دوم اولویت‌های دنا پلاس اتوماتیک مربوط به زمستان ۱۴۰۲  قرار گرفته بود و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده می‌توانند دراین بخشنامه نسبت به ثبت نام دنا پلاس ۱۴۰۲  اقدام کنند.