شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#دولت#گلزار#رئیس جمهور

خط و نشان رئیسی برای عاملان حمله تروریستی کرمان

خط و نشان رئیسی برای عاملان حمله تروریستی کرمان

ایسنا نوشت: رئیس جمهور در پاسخ به تماس تلفنی رئیس جمهور ترکمنستان ضمن تشکر از تسلیت جنایت حمله تروریستی به زائرین گلزار شهدای کرمان و ابراز همدردی با دولت و ملت ایران تاکید کرد: قطعا با مغزهای فاسدی که این جنایت تروریستی را طراحی کرده و دست‌های آلوده‌ای که به انجام آن مبادرت کرده‌اند قاطعانه برخورد خواهد شد.

سردار بردی محمد اف رئیس جمهور ترکمنستان در تماسی تلفنی با سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران ضمن محکوم کردن جنایت تروریستی و ضدانسانی حمله به زائران گلزار شهدای کرمان، شهادت تعدادی از هموطنان‌مان را از طرف دولت و ملت ترکمنستان و همچنین رهبر ملی و رئیس شورای مصحلت خلق این کشور به دولت و ملت ایران به ویژه خانواده جانباختگان تسلیت گفت.

رئیسی نیز در این گفت وگوی تلفنی ضمن تشکر از تسلیت جنایت حمله به تروریستی به زائرین گلزار شهدای کرمان و ابراز همدردی رئیس جمهور ترکمنستان به دولت و ملت ایران تاکید کرد: قطعا با مغزهای فاسدی که این جنایت تروریستی را طراحی کرده و دست‌های آلوده‌ای که به انجام آن مبادرت کرده‌اند قاطعانه برخورد خواهد شد.

رئیسی همچنین با اشاره به شکست صهیونیست‌ها در تحقق اهداف اعلامی در حمله به غزه و هجمه جهانی علیه جنایتگری این رژیم تصریح کرد: تجربه تاریخی ثابت کرده است، اینگونه اقدامات تروریستی نه تنها نتیجه ای برای عاملان، آمران و حامیان ترور و ترویست نخواهد داشت، بلکه موجب آشکار شدن هرچه بیشتر ماهیت جنایتکارانه این رژیم و حامیان آن برای مردم دنیا خواهد شد.

رئیس جمهور با بیان اینکه روابط ما با کشور دوست و برادر ترکمنستان در سطح بسیار خوبی قرار دارد، تاکید کرد: با اراده‌ای که بین مسئولین عالی‌رتبه دو کشور وجود دارد، گام‌های خوبی در توسعه همکارهای دو کشور برداشته خواهد شد.

رئیس جمهور ترکمنستان نیز جمهوری اسلامی ایران را از مهمترین شرکای تجاری ترکمنستان دانست و افزود: دو کشور علاوه بر روابط خوب و مستحکم از امکانات و ظرفیت‌های بسیاری برای توسعه همکاری برخوردارند.

۲۷۲۷