شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حمله تروریستی

این دختر دانشجو در حمله تروریستی کرمان به شهادت رسید+عکس

این دختر دانشجو در حمله تروریستی کرمان به شهادت رسید+عکس

ایرنا نوشت: فائزه رحیمی ورودی سال ۱۴۰۰ رشته مشاوره گرایش امور تربیتی، دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان در حمله تروریستی کرمان به شهادت رسید.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت: فائزه رحیمی ورودی سال ۱۴۰۰ رشته مشاوره گرایش امور تربیتی، دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان در حادثه تروریستی کرمان به جمع شهدا پیوست.

سعید غیاثی ندوشن افزود: دست پلید دژخیمان آمریکا و صهیونیزم بار دیگر از آستین شرارت و ترور بیرون شد و در چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها و سرباز وطن در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله خون پاک جمعی از انسان‌های آزاده و شهروندان بی‌گناه را بر زمین ریخت و گرچه فیض عظیم شهادت را نصیب آنها ساخت اما همه ما را در غم و اندوه فرو برد. کوردلان سیه روز شیطان صفت آخرین نفس‌های خود را می‌کشند؛ به گمان آنکه با این گونه حملات وحشیانه خللی در عظم و اراده ملت غیور ایران وارد می کنند، غافل از آن هستند که در واقع به ساعت نابودی خود نزدیک می‌شوند.

حمله تروریستی کرمان با ۸۴ شهید و ۲۸۴ مجروح /دو انفجار با موج شدید و مواد شدیدالانفجار /چپ و راست در محکومیت یک جنایت همصدا شدند

۳ روایت از حمله تروریستی کرمان /۹۵ شهید و ۲۸۴ مجروح /نیروهای امنیتی درحال کشف ردپای عاملان حمله

وی اضافه کرد: با تاسف و تاثر در خیل شهیدان این حادثه تروریستی یکی از دختران عفیف دانشجو معلم عزیز، فائزه رحیمی ورودی سال ۱۴۰۰ رشته مشاوره گرایش امور تربیتی شهد شیرین شهادت را از دست مطهر حضرت صدیقه طاهره (س) نوشید و در جوار قرب الهی در رکاب شهدا وصلحا قرار گرفت.

ندوشن با تسلیت این مصیبت به پدر و مادر این شهیده عزیز و خاندان معزز شهدای اخیر، افزود: خود و تمام جامعه دانشگاه فرهنگیان را در این غم شریک می‌داند و عهد می‌بندیم در این مسیر نورانی تا رساندن پرچم عزت و افتخار به دست حضرت بقیه الله (عج) با تأسی به مکتب و گفتمان مقاومت حاج قاسم پایدارتر از قبل به پیش خواهیم رفت.

ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه عصر روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه در یک عملیات تروریستی در گلزار شهدای کرمان و مسیر زائران سردار سلیمانی، ۲ انفجار رخ داد که به دنبال آن، تعدادی از هموطنان شهید و مصدوم شدند.

این دختر دانشجو در حمله تروریستی کرمان به شهادت رسید+عکس

۲۷۲۱۸