شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#محدوده#حمله تروریستی

انتقاد تند نماینده جبهه پایداری از مسئولان بعد از حمله تروریستی /چرا نمی‌توانید در محدوده کوچکی مانند کرمان تدابیر امنیتی را اعمال کنید؟

انتقاد تند نماینده جبهه پایداری از مسئولان بعد از حمله تروریستی /چرا نمی‌توانید در محدوده کوچکی مانند کرمان تدابیر امنیتی را اعمال کنید؟

اعتماد نوشت: حسین جلالی نماینده رفسنجان گفت: مسوولان ایرانی اما باید پاسخ دهند، چرا نمی‌توانند در محدوده کوچکی مانند کرمان، تدابیر امنیتی لازم را اعمال کنند.

حسین جلالی، نماینده رفسنجان در مجلس از مسئولان به دلیل عدم توانایی در تامین امنیت مراسم سالگرد سردار قاسم سلیمانی انتقاد کرد و گفت: در مراسمی مانند مراسم سالگرد شهید سردار سلیمانی که کرمان و سایر شهرهای ایران مملو از جمعیت است و بیش از ۸۰ کشور نمایندگان و زایران خود را راهی کرمان کرده‌اند، باید مراقبت‌های بیشتری صورت می‌گرفت.در عراق که محل تولد داعش است و در آنجا تفکرات وهابی، طالبانی، داعشی، سلفی و القاعده و... حضور جدی دارند، مسوولان عراقی با تدابیر مناسب و با حول و قوه الهی، امنیت را برقرار می‌سازند و دشمنان نمی‌توانند کوچک‌ترین خدشه‌ای به زایران اباعبدالله وارد سازند.

۳ روایت از حمله تروریستی کرمان /۹۵ شهید و ۲۸۴ مجروح /نیروهای امنیتی درحال کشف ردپای عاملان حمله

واکنش دولت رئیسی به اعلام برائت آمریکا از نقش داشتن در حمله تروریستی کرمان /ارتش بیانیه ای مهم صادر کرد

او افزوده است: مسوولان ایرانی اما باید پاسخ دهند، چرا نمی‌توانند در محدوده کوچکی مانند کرمان، تدابیر امنیتی لازم را اعمال کنند. متاسفانه پیش از این در تشییع جنازه سردار سلیمانی هم این نوع بی‌تدبیری‌ها صورت گرفت و بیش از ۱۰۰نفر از شهروندان کرمانی زیر دست و پا له شدند. در آن تجربه اساسا پای دشمن در میان نبود. این تجربه‌ها یادآوری می‌کند که ایران برای یک چنین صحنه‌هایی باید تدابیر بهتری را بیندیشد.

۲۷۲۱۸