شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوری#خودرو#فروش فوری

۳۰ روزه صاحب خودرو شوید / فروش فوری یک خودروی پرطرفدار + شرایط

خودرو  ۳۰ روزه صاحب خودرو شوید / فروش فوری یک خودروی پرطرفدار + شرایط

شرکت کرمان موتور شرایط فروش کی ام سی T۸ ویژه دی‌ماه ۱۴۰۲ را اعلام کرد. در این شرایط پیکاپ محبوب قابل خریداری است.

بازار خودرو به‌طور معمول توسط شرکت‌های خودروسازی، نمایندگان فروش و بازاریابان خودروها، فروشگاه‌های خودروهای دست دوم و افراد حقیقی که خودرو خود را به فروش می‌گذارند، تشکیل شده است. در این بازار عموماً مشتریان می‌توانند از انتخاب مدل، مشخصات فنی، قیمت و شرایط فروش مناسب برای خودرو خود استفاده کنند.

شرکت کرمان موتور شرایط فروش کی ام سی T۸ ویژه دی‌ماه ۱۴۰۲ را اعلام کرد. در این شرایط پیکاپ محبوب این شرکت یعنی KMC T۸، با پیش‌پرداخت محدود و اقساط بلندمدت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

مشتریان برای خرید اقساطی کی ام سی T۸، می‌توانند چهار مدل پیش‌پرداخت را به شرکت ارائه دهند. البته امکان خرید نقدی این خودرو طی یک مرحله برای مشتری وجود دارد. با افزایش مبلغ پیش‌پرداخت، مشتریان می‌توانند مدت اقساط خود را افزایش دهند. موعد تحویل خودرو‌ها نیز در این شرایط فروش خودرو، ۳۰ روز کاری عنوان شده است.

جدول شرایط فروش کی ام سی T۸ در دی‌ماه ۱۴۰۲:

آغاز فروش کی‌ام‌سی T8 ویژه دی ماه + جدول

همان‌طور که در جدول فوق می‌بینید، اقساط این شرایط فروش به‌صورت دوماهه از مشتری دریافت می‌شوند. همچنین مبلغ قسط آخر با سایر اقساط متفاوت خواهد بود. قیمت کی ام سی T۸ از سوی شرکت نیز معادل یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان اعلام شده است.

شرایط فروش اقساطی KMC T۸ از روز سه‌شنبه ۱۲ دی‌ ماه در اختیار متقاضیان قرار گرفته است؛ بنابراین آنها می‌توانند هم‌اکنون برای ثبت نام این پیکاپ به نمایندگی‌های کرمان موتور مراجعه کنند.