شهر خبر

واکنش حزب اعتدال و توسعه به حمله تروریستی کرمان

واکنش حزب اعتدال و توسعه به حمله تروریستی کرمان

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه حمله تروریستی کرمان را محکوم کرد.

جواد هروی، سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین به تشریح مواضع این حزب پیرامون حمله تروریستی کرمان پرداخت و گفت: پیرامون حادثه روز گذشته کرمان حزب اعتدال و توسعه این حرکت خشونت‌آمیز و غیرانسانی را به شدت محکوم می‌کند و از دستگاه‌های انتظامی و امنیتی خواستار برخورد شدید با این پدیده شوم است.

وی گفت: ترور از اذهان خبیث انسان‌های شرور صادر می‌شود و نسل جوان ما به شدت از اندیشه‌های خشونت‌آمیز تنفر و انزجار دارد. ترور و خشونت همیشه زمینه‌های آشوب را تداوم بخشیده است.

پیام خانواده شهید سردار سلیمانی در پی حمله تروریستی کرمان

واکنش سیدمحمد خاتمی به حمله تروریستی در کرمان

وی افزود: ریشه ترور و آشوب موجب وصول به آزادی‌های سیاسی و اجتماعی نمی شود و با دستان ترور و جنایت‌آمیز نیز نمی‌توان الفبای آزادی سیاسی را نوشت و نمی‌توان به فردای بهتر امید داد. خشونت گفتمان مقبول مردم نیست و نمی‌توان با خشونت و ترور مدینه فاضله ساخت.

هروی تاکید کرد: هر حرکتی که خاطر مردم ایران را ملول و آزرده کند، قبیح و ناپسند است و خاطره‌ای تلخ از کشتار مردم بی‌گناه را به خاطر خواهد آورد. لذاحزب اعتدال و توسعه معتقد است در اندیشه افراطی‌ترین جریانات سیاسی هم ترور و خشونت تقبیح است و هر خشونت و تروری از سوی هر جریان خارجی و داخلی محکوم می‌شود.

۲۱۱۲۷