شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت#برای#خرید#اِسپیلت#چقدر#باید#هزینه#کنیم؟#جدول

برای خرید اِسپیلت چقدر باید هزینه کنیم؟ + جدول قیمت

اقتصاد برای خرید اِسپیلت چقدر باید هزینه کنیم؟ + جدول قیمت

در این گزارش به بررسی قیمت انواع اسپیلت در بازار پرداختیم.

اسپلیت همان کولر گازی است که از سیستمی مشابه به کولرهای گازی برای خنک کردن استفاده می کند و تفاوتی در نحوه عملیات آنها به شکل جدی دیده نمی شود.

اگر به یاد داشته باشید در زمانی که مردم از سیستم های کولر آبی استفاده می کرند تنها به دلیل اینکه در این نوع کولر از آب استفاده می شد به آنها کولر آبی می گفتند و اکنون به دلیل اینکه کولرهای گازی و یا اسپلیت ها از گاز فشرده برای سرمایش استفاده می کنند به کولر گازی مشهور شده اند.

اسپیلت متشکل از یک بخار کننده است که وظیفه‌ی جذب گرمای هوا را بر عهده دارد، همچنین به یک کمپرسور نیز مجهز گشته است که باعث افزایش دمای بخار ماده سرمازا می‌شود. به علاوه، در این دستگاه یک کندانسور و یک دمنده به چشم می‌خورد. شاید بدانید با اینکه این کولرها یک خنک کننده قوی هوا هستند اما انرژی زیادی را مصرف می‌کنند. این دستگاه‌ها می‌توانند ظرف مدت کوتاهی هوای مطبوعی را برای محیط به ارمغان آورند که این عامل مزیت بسیار خوبی برای آن محسوب می‌شود. در مقابل کولرهای آبی از ساختار نسبتا ساده تری بهره می‌برند و اساس کار آن‌ها آب می‌باشد. تفاوت اصلی کولرهای گازی و آبی در مصرف انرژی و نوع طراحی آن‌ها می‌باشد.

در ادامه به بررسی قیمت جدید اسپیلت در بازار پرداختیم.

مدل قیمت

اسپلیت کولر گازی ۹ هزار هایسنس مدل HRH-۰۹TQ

۱۷,۸۰۲,۳۷۰

تومان

اسپلیت کولر گازی ۹ هزار اینورتر تی سی ال مدل TAC-۹CHSA۱/XAD۱IT۳

۱۸,۹۹۹,۰۰۰

تومان

اسپلیت کولر گازی ایوولی ۲۴ هزار اینورتر مدل EVDC-۲۴K-MD-۱

۳۲,۴۰۰,۰۰۰

تومان

اسپلیت کولر گازی ۱۲ هزار گری مدل Accent-H۱۲H۱

۱۹,۹۰۰,۰۰۰

تومان

اسپلیت کولر گازی ۲۴ هزار ایوولی مدل EVCIS-۲۴K-MD-۱

۲۸,۹۲۰,۰۰۰

تومان

اسپلیت کولر گازی ۱۲۰۰۰ ابکازو مدل AC-۱۲HR-R۴۱۰A EBKAZO

۲۵,۰۰۰,۰۰۰

تومان

لازم به ذکر است، قیمت های مذکور در بالا برگرفته از آگهی های اینترنتی و سایت های فروش آنلاین بوده و وبسایت خبری تیترکوتاه هیچ گونه دخل و تصرفی در تعیین این قیمت ها نداشته است.