شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#هنرمندان#بنیاد#دانشمندان

تعیین تکلیف کاظم صدیقی برای دختران دبیرستانی: باید افتخار کنید که پس از پایان تحصیل، ازدواج کرده و دانشمند تربیت کنید!

تعیین تکلیف کاظم صدیقی برای دختران دبیرستانی: باید افتخار کنید که پس از پایان تحصیل، ازدواج کرده و دانشمند تربیت کنید!

ایرنا نوشت: رئیس بنیاد بین‌المللی غدیر کشور با اعتقاد به اینکه هنر، پرورش دانشمندان و هنرمندان صادق است، گفت: فاطمه در هنرهای تجسمی بهترین صورت، سیرت و شأن را دارد؛ این در حالیست که پس از ربوبیت خدا بالاتر از مادری مقامی نداریم.

کاظم صدیقی؛ چهارشنبه در آیین پایانی نخستین جشنواره ملی هنرهای تجسمی «تجسم غدیر» در شیراز اظهار کرد: ولایت، معنویت، ایمان، توحید، ایثار، یتیم‌نوازی، فراموش نکردن بینواها و از کارافتاده‌ها از زیبایی‌های وجود امیرالمومنین (ع) است که در عالم استثنایی است.

رییس ستاد امر به معروف: بی حجاب ها جاهل هستند، باید برایشان کلاس آموزشی گذاشت

امام جمعه تهران: حکومت ما دیکتاتوری نیست/ نتانیاهو اصلا سگ جایی نیست، در طول تولد این حرامزاده نامشروع به اندازه این ۳ ماه اینقدر گیر نیفتاده بودند

وی با اعتقاد به اینکه صداقت در مکتب علی (ع) و دین اسلام است، گفت: برنامه‌های فرهنگی باید جهتش به سوی زیبایی‌های علوی و فاطمی باشد؛ خوشی‌های دنیا در اخلاق‌مداری است.

صدیقی با بیان اینکه اسلام شادی، تفریح، تجسم زیبایی و شعر دارد، گفت: باید از چنین رویدادهایی برای تربیت و پرورش فرزندان‌مان بهره ببریم؛ گاها فضاهای آموزشی مانند مدارس و دانشگاه‌ها به نوجوانان و جوانان زندگی یاد نمی‌دهند؛ ما نتوانستیم بچه‌هایمان را برای زندگی تربیت کنیم و برای هنر زندگی، مادر تربیت کنیم؛ یک دختر دبیرستانی باید پس از پایان تحصیل احساس افتخار کند که با ازدواج بتواند سردار سلیمانی‌ها ، دانشمندان و افراد متفکر و تأثیرگذار تربیت کند.

وی با اعتقاد به اینکه هنر، پرورش دانشمندان و هنرمندان صادق است، گفت: فاطمه در هنرهای تجسمی بهترین صورت، سیرت و شأن را دارد؛ این در حالیست که پس از ربوبیت خدا بالاتر از مادری مقامی نداریم.

۲۷۲۱۸