شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت#قیمت خرید#خانه#ستارخان

بازار مسکن / بازار اجاره / قیمت خانه

قیمت خرید خانه در ستارخان

در این گزارش زیر قیمت آپارتمان‌های ۷۰ متری پایتخت را مورد ارزیابی قرار دادیم.

اقتصاد قیمت خرید خانه در ستارخان

ناشی از جهش و تلاطم قیمت‌ها در ماه‌های اخیر، شهروندان به جستجوی آپارتمان‌های کوچکتر و با متراژ کمتر روی آورده‌اند. در تحقیق حاضر، ما به بررسی وضعیت آپارتمان‌های ۷۰ متری در سراسر شهر تهران پرداخته‌ایم.

واحد آپارتمانی نوساز در محدوده قیطریه تهران با متراژ ۷۰ متر و ۱ اتاق خواب، در روز های گذشته با قیمتی معادل ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان معامله شده است.

همچنین برای خرید یک واحد ۱۶ ساله در محدوده قلهک با توجه به متراژ ۷۳ متری و ۱ خوابه بودن این واحد به سرمایه‌ای بالغ‌بر ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

واحد آپارتمان دیگری را در منطقه پونک با زیربنای ۷۵ متری و ۲ اتاق خواب درحالی که ۱۵ سال از ساخت آن گذشته باشد را با بودجه‌ای بالغ‌بر ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

همچنین آپارتمان دیگری را در منطقه ستارخان با متراژ ۷۵ متر و سنی معادل ۵ سال و ۲ اتاق خواب را نیز با بودجه‌ای بالغ‌بر ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان میتوانید خریداری کنید.

واحد آپارتمان دیگری در منطقه سلسبیل با متراژ ۷۰ متر و ۲ اتاق خواب با سنی معادل ۶ سال در روز های گذشته معادل ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

و اگر سرمایه‌ای معادل ۴ میلیارد تومان در اختیار دارید میتوانید آپارتمانی ۸ ساله در محدوده جنت‌آباد جنوبی را خریداری کنید.

و اگر واحدی با قیمت مناسب‌تر میخواهید میتوانید آپارتمانی ۲۲ ساله در منطقه تهرانپارس‌شرقی را با زیربنایی معادل ۷۰ متر و ۲ اتاق خواب را با بودجه ۳ میلیارد تومانی خریداری کنید.

فروش-آپارتمان

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

منبع: اقتصاد آنلاین