شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#هلال احمر#گلزار

ادامه واکنش ها به حادثه تروریستی کرمان/ حجت الاسلام والمسلمین معزی: پاسخ قاطعانه می‌دهیم/ کدخدایی: نتیجه روسیاهی دشمن است

ادامه واکنش ها به حادثه تروریستی کرمان/ حجت الاسلام والمسلمین معزی: پاسخ قاطعانه می‌دهیم/ کدخدایی: نتیجه روسیاهی دشمن است

نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر در پی حادثه تروریستی گلزار کرمان  پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در پی حادثه تروریستی گلزار کرمان و شهادت تعدادی از هموطنان مظلوم‌مان پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین معزی بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

جنایت هولناک و تروریستی گلزار شهدای کرمان و شهادت جمعی از مردم عزیزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، قلب‌ها را به درد آورد و بار دیگر خشمی مقدس در قلوب هم میهنان و آزادیخواهان جهان برساخت.

در این حادثه تروریستی که چندین تن از امدادگران داوطلب جمعیت هلال احمر نیز مجروح شده یکی از جوانان عزیز داوطلب جمعیت هلال احمر سرکار خانم ملیکا حسینی نیز به مقام شهادت رسیده است. این فاجعه را همدلانه به جمعیت هلال احمر و خانواده ان شهیده تسلیت عرض می‌ کنم

بدون تردید، آمران و عاملان این جنایت دهشتناک با پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران مجازات خواهند شد... باذن الله

مردم غیور ایران اسلامی همواره در طول تاریخ برای سربلندی و استقلال این کشور و اهتزاز پرچم آن خون ها داده اند. دشمنان ایران اسلامی بدانند که ملت شهیدپرور ایران اسلامی نیز همچنان حامی اصلی جریان مقاومت بوده و انتقام سختی را از مسببان این اقدام تروریستی دهشتناک خواهند گرفت. به فرموده امام عزیزمان هر موقع که ما شهید داده ایم منسجم تر شده ایم.

اینجانب ضمن آرزوی بهبودی و عافیت برای مجروحان این حادثه تروریستی، با کمال تاثر این حادثه ناگوار را به حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری(مدّ ظله العالی)، خانواده‌های شهدای و ملت ایران اسلامی عزیز تسلیت می گویم و صبر و سکینه الهی را برای آنان و علوّ درجات را برای شهیدان مسألت می‌کنم.

انالله و انا الیه راجعون

در سالگرد شهادت فرزند ایران؛ حاج قاسم سلیمانی، بار دیگر دست جنایتکار عوامل آمریکا و اسراییل و عناصرتکفیری آنها انتقام ناجوانمردانه خود را از ملت مظلوم ایران گرفته است.

این جنایت در تداوم رفتارهای وحشیانه دولت فاشیستی رژیم اشغالگر در غزه و پایمال کردن اصول اولیه انسانی ارزیابی می شود.

در حالی که همه قدرتهای فاسد در صدد ناامید کردن مردم بزرگ ایران هستند، چنین جنایاتی نه تنها موجب ترس و عقب نشینی از ارزش های انقلاب اسلامی نخواهد شد، بلکه اراده مردم بزرگ مارا در تحکیم موازین و ارزش های امام و رهبری معظم انقلاب اسلامی بیش از پیش استحکام خواهد بخشید.

همانطور که امام فرمودند: ما ملت شهادتیم و نمی توانند ما را از شهادت بترسانند. من این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب و مردم مظلوم ایران تسلیت گفته و همه خیرخواهان و طرفداران عزت و سربلندی کشور را به اتحاد و همدلی افزونتر دعوت می نمایم.

همچنین به گزارش مرکز رسانه پژوهشکده شورای نگهبان، ، عضو حقوقدان و رییس پژوهشکده شورای نگهبان، نسبت به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان واکنش نشان داد و نتیجه آن را روسیاهی دشمنان دانست.

او در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

شهید سلیمانی قبل از شهادت به مقام شهید نایل آمده بود. او عاشق واصل بود و مبارزه و جهاد را طریق می‌دانست برای نیل به قله انسانیت و این چنین‌اند عاشقان او. و از این رو دشمن از ترور این زائران شهید طرفی نخواهد بست الا رو سیاهی نزد عالمیان.

۲۱۹۲۱۸