شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سایپا#پرفروش#قیمت خودرو

افزایش عجیب قیمت خودرو پرفروش سایپا / این مدل ساینا بیش از ۲۰ میلیون گران شد

اقتصاد افزایش عجیب قیمت خودرو پرفروش سایپا / این مدل ساینا بیش از ۲۰ میلیون گران شد

قیمت ساینا در بازار و کارخانه را در این گزارش مشاهده کنید.

ساینا یکی از خودروهای محبوب در بازار خودرو ایران به شمار می رود. این خودرو توسط شرکت سایپا تولید می‌شود و در سه مدل مختلف با نام‌های ELX، LX و EX بازاریابی می‌شود. ساینا با طراحی زیبا و خطوط شیک، دارای فضای داخلی بزرگ و راحتی است که برای سفرهای طولانی مناسب است. این خودرو با موتورهای بنزینی ۱.۸ و ۲.۰ لیتری و قدرت ۱۲۰ تا ۱۴۰ اسب بخار عرضه می‌شود و به دلیل قیمت مناسب و کیفیت ساخت بالا، مورد توجه خریداران خودرو در ایران قرار گرفته است.

قیمت خودرو طی روزهای گذشته روند صعودی را ثبت کرده است. بر اساس قیمت محصولات سایپا امروز ، ساینا رکورد افزایش قیمت را شکسته است. بر اساس تغییرات قیمت خودرو، قیمت ساینا EX صفر از ابتدای دی ماه تا به امروز ۲۲ میلیون تومان گران شده است. قیمت ساینا اس صفر نیز با افزایش ۲۲ میلیونی در این مدت به ۳۷۰ میلیون تومان رسیده است. قیمت ساینا اتوماتیک صفر در بازار آزاد نیز با افزایش ۱۸ میلیونی از ابتدای دی ماه به ۳۹۰ میلیون تومان رسیده است. قیمت ساینا S در بازار خودرو نیز ۱۷ میلیون بالا رفته است و حالا ۳۷۵ میلیون تومانی است.

قیمت-ساینا

بر اساس قیمت ساینا در بازار آزاد، قیمت ساینا اتوماتیک صفر به ۴۳۲ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت ساینا دوگانه سوز نیز ۳۷۲ میلیون تومان اعلام شده است.