شهر خبر

بیانیه القسام در واکنش به ترور شهید العاروری و همرزمانش

بیانیه القسام در واکنش به ترور شهید العاروری و همرزمانش

ایرنا نوشت: گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس در بیانیه‌ای نظامی شهادت رهبر مجاهد صالح العاروری نایب رئیس دفتر سیاسی حماس و جمعی از برادران و همرزمانش در حمله تروریستی شامگاه سه شنبه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت را تبریک و تسلیت گفت.

القسام در ادامه بیانیه خود افزود: شهادت رهبر مجاهد شهید صالح العاروری نایب رئیس دفتر سیاسی حماس و از بارزترین بنیانگذاران القسام، فرمانده قسامی شهید عزام حسنی الاقرع "ابو عبدالله"،فرمانده قسامی شهید سمیر فوزی فندی "ابوعامر" و تعدادی از برادران مجاهدشان به نام شهید مجاهد احمد محمد حمود "ابو الفضل"، شهید مجاهد محمد سعید بشاشه "ابو ابراهیم" شهید مجاهد محمود زکی شاهین "ابو عبدالرحمان" و شهید مجاهد محمد عصام الریس "ابو مسلم" را به ملت فلسطین و امت اسلامی و عربی تسلیت می‌گوییم.

گردان های شهید عزالدین القسام تأکید کرد، شهید صالح العاروری پایه گذار و متعهد به پایه گذاری و ساختن بود تا اینکه به یک دژ مستحکم و خاری در گلوی اشغالگران و بلکه تهدید واقعی برای این رژیم جنایتکار تبدیل شد.

القسام اضافه کرد، عملیات طوفان الاقصی، آخرین تجلی از تلاش های خجسته شهید صالح العاروری و برادران راستینش در زمینه دفاع از مقدس ترین مقدسات امت اسلامی بود.

شاخه نظامی حماس ادامه داد، ترور شهید العاروری و برادرانش در خاک لبنان نشان دهنده این واقعیت است که دشمن صهیونیستی خطری برای امت اسلامی است و عرصه رویارویی با این رژیم، گسترده است.

گردان های عزالدین القسام خاطرنشان کرد، نبرد با این دشمن و مقابله با گردنکشی آن در همه جبهه ها تا زمان ریشه کنی این سرطان، بر امت اسلامی و عربی واجب است.

«صالح العاروری» نائب رئیس اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در حمله سه‌شنبه شب رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت به شهادت رسید.

جنبش حماس سه‌شنبه شب اسامی ۷ شهید حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت را منتشر کرد.

جنبش حماس سه‌شنبه شب اعلام کرد که صالح العاروری نائب رئیس دفتر سیاسی حماس، سمیر فندی و عزام الاقرع از فرماندهان گردان های شهید عزالدین القسام و محمود زکی شاهین، محمد الریس، محمد بشاشه و احمد حمود از اعضای این جنبش در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت شهید شدند. این جنایت با موج گسترده ای از محکومیت در جهان اسلام روبرو شده است.

311311