شهر خبر

آماده‌باش بیمارستان‌های کرمان بعد از انفجارهای مرگبار در مراسم سالگرد سردار سلیمانی /ادعای رجانیوز درباره عملیات انتحاری دو تروریست

آماده‌باش بیمارستان‌های کرمان بعد از انفجارهای مرگبار در مراسم سالگرد سردار سلیمانی /ادعای رجانیوز درباره عملیات انتحاری دو تروریست

ایرنا نوشت: رئیس سازمان اورژانس کشور از آماده‌باش همه مراکز درمانی و بیمارستانی استان کرمان به دلیل وقوع انفجار در محل حادثه برگزاری چهارمین سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: تعدادی افراد فوت شده براثر این انفجارها هم گزارش شده است اما آمار دقیقی در دست نیست.

جعفر میعادفر روز چهارشنبه درباره وقوع این انفجارها در کرمان اظهار داشت: ۲ انفجار پشت سرهم در نزدیکی محل مزار شهید سلیمانی در کرمان رخ داد که طبق آخرین آمارها تاکنون ۱۵ مصدوم از طریق اورژانس به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان انتقال داده شدند.

وی تصریح کرد: اکنون همه بیمارستان‌های کرمان به صورت فعال و آماده‌باش هستند و پزشکان نیز به همین منظور فراخوان داده شدند.

میعادفر ادامه داد: همچنین آمبولانس‌های شهرستان‌های همجوار برای این موضوع به صورت آماده‌باش و فعال هستند.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: تاکنون آمارهایی از تعداد افراد فوت شده گزارش نشده است و اکنون نیروهای اورژانس در حال جمع‌آوری مصدومان و افراد فوت شده در این مراسم هستند.

دو انفجار توسط دو عامل انتحاری صورت گرفته است

رجانیوز نوشت؛


یک شاهد عینی در گفت‌وگو با خبرنگار رجانیوز خبر داد که «پس از انفجار اول نیروهای امنیتی و انتظامی مردم را از محل حادثه دور کردند. تصاویری که از مجروحین در حال انتشار است، مربوط به انفجار اول است».

یک شاهد عینی دیگر در گفت‌وگو با خبرنگار رجانیوز خبر داد که «دو انفجار صورت گرفته نه ناشی از کپسول گاز بوده است نه ماشین؛ دو تروریست عملیات انتحاری انجام داده‌اند».

27215